• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۲:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060703663
  • خبرنگار : 50555

فرماندار ویژه سبزوار تاکید کرد

آماده‌باش تمامی دستگاه‌های اجرایی سبزوار در خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع)

آماده‌باش تمامی دستگاه‌های اجرایی سبزوار در خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع)

ایسنا/خراسان رضوی معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌ویژه دستگاه‌های مربوطه در امر خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) ۱۰۰ درصد آمادگی داشته باشند.

حسین ابراهیمی کردیانی سه‌شنبه شب ۶ شهریور در نشست شورای اداری شهرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت اظهار کرد: سبزوار یکی از شهرستان‌های مهم در مسیر تردد زائران به مشهد مقدس است.

وی افزود: در امر خدمت‌رسانی بهتر به زائران امام رضا(ع) از تمامی ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه اسکان، پذیرایی و... به نحو احسن استفاده شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بیان کرد: پایان هر ماه مالیات‌های سبزوار در اختیار شهرداری این شهرستان قرار می‌گیرد و بخش اعظم آن صرف امور این شهر می‌شود و چه بهتر این موارد اطلاع‌رسانی شود.

وی اظهار کرد: همچنین شهرداری در برخی از موارد همچون هزینه کتابخانه‌ها کوتاهی می‌کند و این‌گونه هزینه‌ها را اگر شهرداری استفاده نکند از بالا کسر می‌شود، می‌طلبد هر دو شهرداری روداب و سبزوار این موارد را به صورت جدی پیگیری کنند.

ابراهیمی کردیانی خاطرنشان کرد: طی جلساتی، پیگیر مشکلات پرستاران هستیم و همچنین با توجه به قرعه‌کشی‌های انجام‌شده و صدور قیمت‌های کارشناسی اراضی جوانی جمعیت، واگذاری این اراضی در این شهرستان طی هفته آینده انجام خواهد شد.

خدمت‌رسانی کاروان شهرداری سبزوار در نجف با حداقل‌ترین هزینه‌ها

آیت‌الله مقیسه، امام‌جمعه سبزوار و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: دو موکب به نام‌های امام رضا(ع) و امام علی(ع) از سبزوار در کربلا داشتیم که تحت مدیریت و نظارت بسیار خوبی قرار گرفته بودند.

وی بیان کرد: امسال برای نخستین‌بار این توفیق نصیب شهرداری سبزوار شد که در کنار شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در نجف خدمتگزاری کند.

امام‌جمعه سبزوار افزود: در اقدامی قابل‌تقدیر عواملی از شهرداری سبزوار اعزام شدند که تاکنون توانایی سفر به عتبات عالیات را نداشته‌اند که با مدیریت بسیار عالی حداقل‌ترین هزینه‌ در این مأموریت خدمتگزاری، انجام شد و در تمامی موارد صرفه‌جویی شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همچنین در اقدام قابل‌تقدیر دیگری، پاکبانان در ابتدای حضور کاروان خدمت، به سامرا، کاظمین و کربلا مشرف شدند. امیدواریم این شهرستان در سال‌های آینده نیز مشابه امسال در خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی بدرخشد.

دکتر پزشکیان نبض این اجتماع بیمار را گرفت

 محمدرضا محسنی‌ثانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: دولت سیزدهم با شهادت شهیدان خدمت و در رأس، شهید رئیسی، ناتمام ماند و دولت چهاردهم چه در هنگام انتخابات و چه در زمان انتقال دولت سیزدهم به دولت چهاردهم در یک ضرب‌الاجل و فرصت بسیار کم، توفیق استقرار پیدا کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در توصیه‌های خود همواره بر حداکثر جذب و دفع حداقلی تأکید داشته‌اند اما متأسفانه تاکنون بر عکس بوده است. به عقیده من دکتر پزشکیان نبض این اجتماع بیمار را گرفت و آنچه را که می‌گوید بر مبنای باوری است که دارد.

وی افزود: او بر این عقیده استوار است که باید همه را پای کار آورد و بر مبنای شایستگی، ایمان و اعتقاد قلبی به نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، وزرای خود را انتخاب کند.

وی با اشاره به حدود ۸۵۷ میلیارد تومان مطالبات معوقه شهرداری سبزوار از ادارات این شهرستان، افزود: با وجود این مطالبات، امر خدمت‌رسانی به مردم به خوبی انجام نمی‌شود. در حالی‌که مبلمان شهری و خدمات زیربنایی شهر نیازمند تغییر است و با این وضعیتی که ایجاد شده، سازگاری ندارد و باید کمیته‌ای با حضور نمایندگان، شورای شهر و معاون فرماندار و دستگاه مربوطه شهرداری تشکیل شود تا این مسئله مورد دقت نظر قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha