• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060603630
  • خبرنگار : 50037

افتتاح ۵ پروژه عمرانی در بهار

افتتاح ۵ پروژه عمرانی در بهار

ایسنا/همدان بعدازظهر پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان بهار پنج پروژه عمرانی با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

افتتاح واحد تولید و بسته‌بندی انواع بستنی در شهرک صنایع غذایی شهر بهار نخستین پروژه‌ای بود که در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

تولید سالانه این واحد ۷۵۰ تن با اشتغالزایی ۱۲ نفر با صرف اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد تومان از محل آورده متقاضی بوده است.

 بهره‌برداری روکش محور لالجین_کوریجان (لتگاه) به طول ۸.۵ و عرض ۶.۵ متر با اعتباری افزون بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از جمله دیگر پروژه هایی بود که در این شهرستان به افتتاح و بهره‌برداری رسید. ضمن اینکه سال گذشته ۲۰ کیلومتر مسیر اصلی و شریانی شهرستان بهار آسفالت شده است.                 ‏

استخر شهدای خدمت شهر بهار با اعتباری افزون بر ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ملی و استانی دیگر طرحی بود که امروز پس از ۱۸ سال انتظار در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 استاندار همدان در مراسم افتتاح استخر شهدای خدمت با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام در استان تعیین تکلیف و با مصوبات سفر سرعت گرفت، افزود: ۲۷ میلیارد تومان برای استخر بانوان بهار هزینه شد تا مردم بهار از آن بهره‌مند شوند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته در حوزه ورزش و جوانان و اداره تعاون، کار ۱۱ مجموعه استخر در سطح استان همدان افتتاح شده است،تصریح کرد: در دولت چهاردهم «دولت وفاق ملی» مسیر و راه برای ادامه خدمت فراهم است، امیدواریم دولت جدید با تبعیت از ولایت فقیه، مسیر دولت شهید رییسی را ادامه دهد تا رضایت خدا و مردم حاصل شود.

 مرکز جامع خدمات سلامت روستای سیمین با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان با زیربنای ۵۴۰ متر مربع و واحد هگمتانه تهویه تاسیسات شهری با اشتغال ۸۰ نفر در زمینه تولید کولرهای گازی شامل تولید سالیانه ۵۰۰ دستگاه کولر گازی،۱۰۰ دستگاه کولر اسپیلت ایستاده و ۴۲۰ دستگاه کولر داکت اسپلیت از دیگر پروژه‌هایی بود که به افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، علاوه بر این تعداد پروژه افتتاح شده، طرح نهضت ملی مسکن شهر لالجین نیز بعد از ظهر امروز با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha