• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۶
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403060603600
  • منبع : یادداشت

لشکر حسین (ع) همان لشکر قدس است

لشکر حسین (ع) همان لشکر قدس است

میلیون‌ها دلاری که رژیم صهیونیستی برای دیپلماسی عمومی و ترمیم چهره‌ی خود نزد افکار عمومی هزینه کرده بود، تقریبا هیچ شده است. حالا افکار عمومی دنیا بیش از همیشه علیه این رژیم و جنایت‌های آن است.

به گزارش ایسنا، برگزاری پرشور مراسم پیاده‌روی اربعین، تحلیل های مختلفی در رسانه های بین المللی در بررسی ابعاد این پدیده جهان اسلام منتشر شد؛ الهام عابدینی، پژوهشگر حوزه فلسطین در یادداشتی به بررسی این موضوع پرداخته است که می‌خوانیم:

حدود ۱۱ ماه از آغاز دور جدید نسل‌کشی علیه مردم فلسطین در غزه می‌گذرد و آمار شهدا از ۴۰ هزار نفر گذشته است. میلیون‌ها دلاری که رژیم صهیونیستی برای دیپلماسی عمومی و ترمیم چهره‌ی خود نزد افکار عمومی هزینه کرده بود، تقریبا هیچ شده است. حالا افکار عمومی دنیا بیش از همیشه علیه این رژیم و جنایت‌های آن است. با وجود حمایت برخی دولت‌های غربی و متحدان آن از رژیم صهیونیستی، موج گسترده‌ای از اعتراضات مردمی علیه حمایت مالی و تسلیحاتی از این رژیم در سراسر جهان به راه افتاده است. 
یکی از بارزترین جلوه‌های این حمایت مردمی را در راهپیمایی عظیم اربعین شاهد بودیم. میلیون‌ها زائر حسینی با حمل پرچم فلسطین و سردادن شعارهای حمایت از قدس، نشان دادند که موضوع فلسطین در قلب آنها جای دارد. برگزاری چندین تجمع در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مسیر پیاده‌روی اربعین، بر اهمیت این قضیه در میان مسلمانان تأکید کرد. 
امام موسی صدر گفته بودند: «حسینیه جایی است که دلاورانی را برای نبرد با دشمنان اسلام تربیت می‌کند.» و امروز، زائران اربعین با حضور پرشور خود در این راهپیمایی عظیم، نشان دادند که راه قدس از کربلا می‌گذرد. به راستی که لشکر حسین (ع) همان لشکر قدس است و همه آزادگان جهان در خیمه حسین (ع) گرد هم آمده‌اند.  
امروزه راهپیمایی اربعین نه فقط یک رویداد مذهبی، بلکه یک رویداد سیاسی و اجتماعی است که پیام‌های مهمی را به جهانیان منتقل می‌کند. این رویداد عظیم، نشان از بیداری اسلامی و جهانی علیه ظلم و ستم است؛ به امید آزادی فلسطین از بحر تا نهر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha