• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403060603560
  • خبرنگار : 50117

به مناسبت هفته دولت؛

بهره‌برداری از ۷۱ طرح عمرانی در بویین میاندشت

بهره‌برداری از ۷۱ طرح عمرانی در بویین میاندشت

ایسنا/اصفهان فرماندار بویین میاندشت گفت: با اعتباری بالغ بر۱۹۵میلیارد تومان ۷۱ طرح در شهرستان بویین میاندشت به بهره‌برداری می‌رسد.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با ایسنا از پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، پروژه‌هایی در بخش‌های مختلف شهرستان به بهره‌برداری خواهند رسید. در بخش مرکزی شهرستان، معابر روستاهای( هزارجریب، آقاگل، ازناوله، معصوم آباد، هادان، قائم‌آباد، احمدآباد، قره بلطاق) بهسازی و آسفالت شدند و همچنین پارک سلامت روستای میرآباد به بهره‌برداری خواهد رسید، اعتبار این طرح‌ها بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان بوده است، همچنین در بخش کرچمبومعابر روستاهای ( بلطاق، قلعه اخلاص، هلاغره، دره حوض، بتلیجه) بهسازی و آسفالت شدند. افزون بر این موارد کانال‌کشی آب‌های سطحی و ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای دره سوخته و ایجاد دیوار حائل در روستای کرچ نیز در بخش کرچمبو با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: در شهر بویین میاندشت به مناسبت هفته دولت، پل وحدت در شهرستان افتتاح خواهد شد و برای برخی معابر شهرستان پیاده رو سازی انجام شد که جمع اعتبارات این طرح‌ها بالغ بر ۲ میلیارد تومان بوده است، در شهر افوس نیز بازسازی خیابان سرچشمه و محوطه‌سازی برای یادمان شهدای گمنام با اعتبار ۱.۳ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسیده‌اند.

فرماندار بویین میاندشت گفت: چمن مصنوعی دبستان شهید اشرفی شهرافوس و مدرسه صیاد شیرازی روستای مغاندر نیز با کوشش آموزش و پرورش شهرستان با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد به بهره‌برداری خواهد رسید. در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان نیز مبلغی نزدیک به ۴ میلیارد تومان صرف آبرسانی، لوله‌گذاری و لایروبی قنوات شده است و همچنین به همت امور آب و فاضلاب مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد صرف آبرسانی به پروژه مسکن ملی شده است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

معصومی به دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح در شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه ارتباطات و مخابرات در جهت ارتقای آنتن دهی و کیفیت اینترنت روستاهای شهرستان ۶سایت مخابراتی با مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند. دو مسکن ملی مددجویان در شهر افوس و روستای داشکسن افتتاح خواهد شد که با اعتبار۷۰۰ میلیون تومانی به سرانجام رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به مطالبات مردمی در راستای تأمین انبار محصولات کشاورزی، اداره تعاون روستایی شهرستان انبار اتحادیه تعاون روستایی را افتتاح خواهد کرد و همچنین برای این انبار باسکول نیز تهیه شده است که به بهره‌برداری خواهد رسید، افزون بر این ساختمان اداره تعاون روستایی در شهرستان نیز افتتاح خواهد شد که مجموع اعتبار این طرح‌ها نزدیک به ۵ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار بویین میاندشت افزود: به همت اداره راهداری شهرستان بویین میاندشت روکش آسفالت محور بویین میاندشت (نوغان) به داران به بهره‌برداری رسیده است که اعتبار این طرح نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان بوده است.

معصومی ادامه داد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز شرکت تعاونی توسعه عمران را در شهرستان افتتاح کرده است و آموزشگاه آزاد شیرین پز توسط اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید. این طرح‌ها گوشه‌ای کوچک از طرح‌های اجرا شده در شهرستان است که به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha