• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403060603559
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون‌ استاندار:

فرهنگ ناب مردم سیستان و بلوچستان به دنیا معرفی شود

فرهنگ ناب مردم سیستان و بلوچستان به دنیا معرفی شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این منطقه فرهنگ‌های ناب و برجسته‌ای مانند حشر و مدد و بجار و همیاری وجود دارد، بنابراین این فرهنگ زیبا و ظرفیت و گنجینه ارزشمند باید به دنیا معرفی شود.

رضا شریفی امروز سه شنبه در نشست مشترک اعضای شورای اداری، علما، معتمدان و نخبگان شهرستان تفتان بیان کرد: توجه به ظرفیت ها و حمایت از نخبگان و بهره گیری از توان نیروهای خدمتگذار و نخبه و تحصیلکرده استان باید در اولویت باشد.

وی اظهار کرد: همه ما برای خدمت به مردم آمده‌ایم و قطعا در کنار هم می‌توانیم جایگاه استان سیستان و بلوچستان را در ابعاد مختلف ارتقا دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسیر استان، رو به رشد بوده و در ابعاد مختلف شاهد جهش در خدمت رسانی، تولید و اشتغال و سرمایه گذاری هستیم.

با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، شماری از مسوولان استانی، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، مسوولان محلی و علما و معتمدان و ریش سفیدان، مهمترین مشکلات حوزه شهرستان تازه تأسیس تفتان مورد بررسی قرار گرفت.

علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و شهنوازان فرماندار تفتان علاوه بر بیان ظرفیت‌های منطقه به طرح مشکلات این شهرستان در ابعاد مختلف پرداختند.

ارتقای شاخص‌های امنیتی، رونق دادن به مباحث اقتصادی و گردشگری و حمایت از سرمایه‌گذاران، استفاده درست از منابع آب و خاک و معادن، توجه به مباحث آموزشی، سلامت، فرهنگ، مقابله با تنش آبی، اجرای طرح‌های روستا مرکزی و سد کاواری و جلوگیری از هزینه کرد دهیاری‌ها برای شرکت کشت و صنعت گوهرکوه، رفع نواقص ریلی و جاده‌ای، استقرار ادارات، گسترش شبکه برق، اجرای طرح‌های آبخیزداری و توجه شرکت‌های هلدینگ و شستا به پیوست های اجتماعی از دغدغه ها و مطالبات مهم مردم، بزرگان، علما و معتمدان منطقه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha