• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403060603427
  • خبرنگار : 50444

به‌مناسبت هفته دولت

۱۱۰ پروژه عمرانی در بجنورد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۱۰ پروژه عمرانی در بجنورد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

ایسنا/خراسان شمالی ۱۱۰ پروژه عمرانی در شهرستان بجنورد به‌صورت متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار شهرستان بجنورد امروز (ششم شهریور ماه) در آیین افتتاح این پروژه‌ها، اظهار کرد: در هفته دولت ۱۰۳ پروژه با اعتبار ۱۹۵ میلیارد تومان افتتاح و هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۹ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: کلنگ ۱۱ پروژه شرکت برق استان با اعتباری بالغ بر ۲۲۴ میلیارد ریال بر زمین زده شد. همچنین احداث و اصلاح شبکه توزیع برق، هوشمندسازی برق‌رسانی به روستاهای شهرستان، احداث چهار کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فشار متوسط هوایی، ترمیم شبکه فرسوده، احداث ۹۰۰ متر شبکه در بجنورد با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد و در دست اجرا قرار گرفت.

به گفته وی، یک واحد مرغ گوشتی با سرمایه‌گذاری هشت میلیارد تومان با ظرفیت ۴۵ هزار قطعه‌ و تولید فاز ۱ به میزان ۲۰۷ تن مرغ زنده به‌صورت سالانه در منطقه بیدک بجنورد افتتاح شد.

باقرپور بیان کرد: نخستین کارگاه مستقل قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ با ظرفیت پنج تن در روز با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی مستقیم ۲۵ نفر در شهرک صنعتی بیدک بجنورد افتتاح شد.

فرماندار بجنورد افتتاح متمرکز کانال‌های انتقال آب شهرستان بجنورد در روستای باباامان با ۱۷۷۸ کیلومتر شبکه انتقال آب سنتی شهرستان در ۱۶ منطقه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد ریال، کلنگ‌زنی فاز دوم کارخانه شیرآلات صنعتی شرکت پنگان پولادین باختر (براده برداری و مونتاژ) با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی مستقیم ۱۶ نفر در شهرک صنعتی سه سیساب بجنورد، افتتاح دیوار ساحلی سیل در جوادیه با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال، افتتاح طرح‌های هادی روستایی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در ۳۰ روستا، افتتاح مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و مقاوم‌سازی و احداث ۱۲۹۰ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال به‌صورت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض را بخشی دیگر از این پروژه‌ها اعلام کرد.

وی افزود: با احتساب پروژه‌های اجراشده در شش ماه ابتدایی سال، این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۵۴ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha