• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403060603426
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رییس فدراسیون ورزش کارگری:

ورزش کارگری بازوی کمکی برای تحقق اهداف ورزشی در کشور محسوب می‌شود

ورزش کارگری بازوی کمکی برای تحقق اهداف ورزشی در کشور محسوب می‌شود

ایسنا/اردبیل رییس فدراسیون ورزش کارگری در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیات استان اردبیل گفت: ورزش کارگری بازوی کمکی برای تحقق اهداف ورزشی در کشور محسوب می‌شود.

جواد رمضی ششم شهریور با بیان اینکه کارکردن در بخش ساختاری ورزش کارگری دشوار است، گفت: باید همواره در چارچوب و ملاحظات وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی قدم برداشت.

رمضی گفت: باید تلاش کنیم تا در بین این دو نهاد ارتباط دوستانه برقرار کنیم و روسای هیات ها باید هنر برقراری را داشته باشند چرا که وقتی مسئولیتی را در هیات ورزش کارگری بر عهده می‌گیریم باید بدانیم مسئول همه کارگران در بخش ورزش هستیم.

وی افزود: رسالت ورزش کارگری ورزش همگانی به شمار می رود و برای هر دو وزارتخانه مهم است چرا که بازوی کمکی برای تحقق اهداف ورزشی در کشور محسوب می‌شود.

رییس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: ورزش کارگری برش بزرگی از ورزش عمومی کشور است و جامعه کارگری استان اردبیل بهمراه خانواده‌هایشان یک سوم جمعیت استان را در برمی‌گیرد که نشان دهنده جایگاه مهم این ورزش در کشور است و باید نگاه ویژه‌ای به ورزش فرزندان و همسران این قشر داشته باشیم تا در رشد ورزش کشور اثربخش باشیم.

رمضی، درد عمیق ورزش کارگری را هزینه منابع احصا شده از زحمات قشر کارگر و صنایع در ورزش حرفه ای و تیم داری عنوان کرد و گفت: باید همگی تلاش کنیم تا این مسیر را اصلاح کرده و آورده‌های یک صنعت را برای کارگران آن مجموعه هزینه کنیم.

وی گسترش فرهنگ سازی و فعالیتهای ورزشی را در برنامه های روزانه کارگران مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات شهرستانی، استانی و ملی می توان به این امر دست یافت.

رییس فدراسیون ورزش کارگری کشورمان در ادامه خواستار توجه به بخش آموزش و دانش افزایی هیات استان با برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری شد و در خصوص تخصیص بودجه از سوی فدراسیون قول مساعد داد.

رمضی در پایان به رایزنی با فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص افزودن آیتم ورزش کارگری در بخش دریافت بیمه ورزشی اشاره و خواستار اطلاع رسانی به ورزشکاران این هیات شد تا بیمه ورزشی این هیات با وجود انبوه ورزشکار کم نباشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha