• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403060603316
  • خبرنگار : 50673

استاندار هرمزگان:

افتخار کارگزاران دولت خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است

افتخار کارگزاران دولت خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام را مزیت هفته دولت امسال دانست و بر ادامه این روند آغاز شده، تأکید کرد.

صبح امروز سه‌شنبه ۶ شهریور در ادامه برنامه‌های هفته دولت مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه معاونان و مدیران ستادی استانداری با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار و از هدایت، همکاری و تعامل سازنده ایشان با ارکان مختلف دولت در استان قدردانی کرد و گفت: مبنای هفته دولت اعلام دستاوردها و گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۳۰۰هزارشهید انقلاب اسلامی بویژه شهداء دولت است.

وی منش و روش دولتمرد تراز انقلاب، شهید آیت‌الله رییسی در خدمت به مردم را الگوی کارگزاران دولت برشمرد و افزود: افتخار ما خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است که برخاسته و منشاء گرفته از اراده مردم بوده و بعد از شهید رییسی عزیز معیار خدمت به مردم نیز ارتقاء یافته است.

استاندار هرمزگان بااشاره به تأکید شهید جمهور بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اهمیت آن در استان، گفت: هفته دولت امسال در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی استان بالغ بر ۹۹۷ پروژه با اعتباری بیش از ۷۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی قرار می‌گیرد.

مهدی دوستی  اختصاص بیشترین سهم به بهره‌برداری پروژه‌ها را مزیت هفته دولت امسال دانست و ادامه داد: ۹۴۶ پروژه یعنی بیش از دوسوم حجم پروژه‌های هفته دولت امسال در فاز بهره‌برداری است که خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف را آغاز می‌کنند.

وی در گزارش خود تعداد پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود را ۵۱ پروژه اعلام و اظهار کرد: تمرکز همه خدمتگزاران مردم در دولت، تداوم روند خدمت‌رسانی‌ است و با قوت بیشتر در این مسیر تلاش مضاعفی خواهند داشت.  

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: همچنان دو حوزه آموزش و آبرسانی اولویت مهم ما در برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت است درهمین راستا نیز  بیش از۴۵۰ کلاس درس در این هفته به آموزش و پرورش استان تحویل می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده -نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس- نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بویژه شهیدان رجایی، باهنر و شهید آیت‌الله رییسی همچنین تهنیت هفته دولت، گفت: به تمامی مدیرانی که در حوزه‌های مختلف برای تعالی و پیشرفت استان طی سه سال گذشته برنامه‌های خوبی را شروع و بعد از شهید جمهور نیز همچنان با عزم و اراده امور را دنبال کردند، خداقوت می‌گوییم و از تلاش‌شان تشکر می کنیم چون آنچه در هفته دولت امسال وارد چرخه خدمت به مردم می‌شود ثمره همین تلاش و پای‌کار بودن مدیران در شهرها و شهرستان‌ها، روستاها و بخش‌های استان است.

نماینده ولی فقیه در استان، حمایت مقام معظم رهبری و مردم را پشتوانه بزرگ دولت چهاردهم برشمرد و اظهار کرد: با همراهی مجلس شورای اسلامی حجت بر دولتمردان چهاردهم تمام شده تا برای باز کرده گره‌های باقیمانده در عرصه‌های مختلف بویژه اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی خدمتگزار نظام و ادامه دهنده مسیر خدمت خالصانه و صادقانه به مردم باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha