• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403060603298
  • خبرنگار : 50444

آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه شرکت گاز خراسان شمالی با ۱۴۹ میلیارد تومان اعتبار

آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه شرکت گاز خراسان شمالی با ۱۴۹ میلیارد تومان اعتبار

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: در پنجمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی ۶ پروژه شرکت گاز استان با اعتباری بالغ بر ۱۴۹ میلیارد تومان آغاز شد.

سید محمود هاشمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی ۶ پروژه شرکت گاز استان با اعتباری بالغ بر ۱۴۹ میلیارد تومان آغاز و همچنین ۱۰ پروژه نیز با هزینه اجرایی بالغ بر ۹ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره این پروژه افزود: بازسازی و مقاوم سازی ایستگاه‌ها و تأسیسات گازرسانی، اجرای ۴۸۰ متر مربع عملیات ساختمانی، دو پروژه تقویتی با هزینه اجرایی یک میلیارد تومان، گازرسانی به طرح ملی جهش تولید مسکن، اجرای چهار کیلومتر شبکه و نصب ۳۵۹ عدد انشعاب، گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی، اجرای دو کیلومتر شبکه، نصب و راه اندازی یک ایستگاه و نصب ۶ عدد انشعاب و هفت پروژه با هزینه اجرایی سه میلیارد تومان از جمله طرح‌هایی بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۹۱ پروژه گازرسانی در استان طی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، افزود: از مجموع این تعداد، ۷۳ پروژه با اعتبار ۹۱ میلیارد تومان افتتاح و ۱۸ پروژه با اعتبار ۲۲۱ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: همچنین چهار طرح تقویت شبکه گازرسانی، هفت طرح گاز رسانی طرح نهضت ملی مسکن، سه طرح گازرسانی سمت توسعه، سه طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی و یک طرح مربوط به مدیریت انرژی از طرح‌هایی هستند که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

هاشمی گفت: اکنون ۲۵ شهر، ۸۶۲ روستا و 1069واحد صنعتی در خراسان شمالی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. همچنین سال گذشته ۱۰۵ روستای استان از نعمت گاز برخوردار شدند و اکنون تمام روستاهای دارای کد روستایی از نعمت گاز بهره مند هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha