• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403060603288
  • خبرنگار : 50189

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد

اهدا جوایز به شرکت‌کنندگان در مراسم گرامیداشت هفته دولت در کرمان

اهدا جوایز به شرکت‌کنندگان در مراسم گرامیداشت هفته دولت در کرمان

ایسنا/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان به اینکه شهید باهنر اهل کرمان بود، تصریح کرد: هشتم شهریورماه در ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح مراسم بزرگداشت شهید باهنر در پارک جنگلی شهید باهنر با حضور ورزشکاران و اقشار مختلف مردم و مسئولین ارشد استان برگزار می‌شود و در این مراسم به قید قرعه جوایزی به تعدادی از شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

حسین انجم‌شعاع در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... است.

به گفته وی، خصوصیات اخلاقی، رفتاری و خدمات شهدای دولت (شهیدا رجایی، باهنر، آیت‌الله رئیسی و ...) در این ایام بیان شود و این شهدا الگوی همه دولتمردان و جامعه اسلامی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان به اینکه شهید باهنر اهل کرمان بود، تصریح کرد: هشتم شهریورماه در ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح مراسم بزرگداشت شهید باهنر در پارک جنگلی شهید باهنر با حضور ورزشکاران و اقشار مختلف مردم و مسئولین ارشد استان برگزار می‌شود و در این مراسم به قید قرعه جوایزی به تعدادی از شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

طبق اعلام وی، مراسم محوری بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای دولت ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه در حسینیه ثارالله با سخنرانی حجت لاسلام والمسلمین دکتر رفیعی و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

انجم‌شعاع ادامه داد: ویژه برنامه شهیدان دولت در صبح جمعه در مهدیه صاحب‌الزمان همراه با قرائت دعای ندبه برگزار می‌شود و همچنین برنامه بزرگداشت این شهدا پنجشنبه شب در گلزار شهدای کرمان بعد از نماز مغرب و اعشا برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی در کرمان و سایر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha