• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403060603199
  • خبرنگار : 71480

حاضری: دولت وفاداری خود را به وعده‌هایش نشان دهد

حاضری: دولت وفاداری خود را به وعده‌هایش نشان دهد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت باید به گونه‌ای عمل کند که جامعه اراده و عزم دولت برای پیگیری وعده‌هایی که داده را ببیند. شاید تحقق همه وعده‌ها با هم ممکن نباشد اما این حس باید به جامعه منتقل شود که دولت برای تحقق آنها در حال تلاش است.

علی محمد حاضری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه دولت چهاردهم باید شعارها و مواضع پزشکیان در دوره تبلیغات انتخابات را در اولویت کاری خود قرار دهد، اظهار کرد: رئیس‌جمهور در آن مقطع از برخی مسائل کشور مثل فیلترینگ، طرح نور و سیاست خارجی کشور انتقاد کرده بود؛ بنابراین اصلاح همین مسائل باید در اولویت باشد.

وی ادامه داد: برخی امور به تصمیم‌گیری‌های سمبلیک نیاز دارد تا معلوم شود که اراده‌ای برای تغییر سیاست‌های موجود وجود دارد مثل فیلترینگ که البته همه مسائل در این زمینه در اختیار دولت نیست ولی رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات می‌توانند موضع‌گیری داشته باشند. مورد دیگر طرح نور است که رئیس‌جمهور هم نسبت به آن انتقاد داشت بنابراین این طرح باید اصلاح شود.

این عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها همچنین با اشاره به اهمیت توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه، خاطرنشان کرد: کاهش مشکلات اقتصادی کشور به سیاست خارجی هم وابستگی دارد؛ بنابراین به اصلاح رویه‌ها در زمینه سیاست خارجی نیاز است تا این حوزه اثر خود را بر اقتصاد کشور بگذارد. در زمینه مسائل اقتصادی نمی‌توان اقدام سمبلیک انجام داد ولی در این مقطع که هنوز مذاکرات شروع نشده، می‌توان از اقدامات التهاب‌آفرین و تنش‌آفرین جلوگیری کرد.

حاضری در پایان گفت: دولت باید به گونه‌ای عمل کند که جامعه اراده و عزم دولت برای پیگیری وعده‌هایی که داده است را ببیند. شاید تحقق همه وعده‌ها با هم ممکن نباشد اما این حس باید به جامعه منتقل شود که دولت برای تحقق آنها در حال تلاش است. مردم باید احساس کنند که رئیس‌جمهور نسبت به وعده‌هایی که داده، وفادار است و اقدامات سمبلیک نشان دهنده همین وفاداری است. این اقدامات معنادار است و جامعه متوجه معنای آن می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha