• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403060603112
  • خبرنگار : 50975

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان در مجلس شواری اسلامی:

همه در راستای شاخص‌های دولت اسلامی گام برداریم

همه در راستای شاخص‌های دولت اسلامی گام برداریم

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید تلاش کنیم و در راستای شاخص‌های دولت اسلامی گام برداریم، گرچه شهید رئیسی نمونه بارزی بود که برای رسیدن به این هدف تلاش کرد.

احمد راستینه امروز (ششم شهریورماه) در آیین افتتاح ۱۵۳ طرح هفته دولت شهرستان شهرکرد اظهار کرد: برای رسیدن به دولت اسلامی گام‌های بلندی برداشته شد و هزینه‌های بسیاری متحمل شدیم که نمونه آن جنگ تحمیلی و تحریم‌ها بود.

وی گفت: باید همه ارکان کشور معتقد به هدف‌های دولت اسلامی باشد و برای آرامش و رفاه مردم تلاش کنند، چه بسا رسیدن به تمدن بزرگ، وحدت و یکپارچگی راه رسیدن به این هدف بزرگ است.
 نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان در مجلس شواری اسلامی افزود: پیاده‌روی اربعین یکی از نمونه‌های همبستگی مسلمانان در جهان است، از طرفی بسیاری از کشورهای مسلمان چشم امیدشان به ملت ایران است و ما باید در این مسیر راهبری و حرکت‌دهنده کشورهای مسلمان باشیم.

وی با بیان اینکه با هر حربه‌ای که به ما حمله شود، پاسخ خواهیم داد، گفت: همه ارکان نظام، متحد در کنار هم برای یک انتقام سخت ایستاده‌اند.

راستینه با بیان اینکه ملت ایران اجازه نمی‌دهد اثری از این لکه ننگ باقی بماند، بیان کرد: ملتی که امروز به هم پیوسته شده باید ملت‌های دیگر را نیز راهبری و حرکت دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان در مجلس شواری اسلامی گفت: امروز فرزندان غیور حزب‌الله در برابر هر تجاوزی پاسخ مثبت می‌دهند، هیات رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و به فضل خدای متعال از کره زمین حذف خواهد شد. 

راستینه با بیان اینکه اتفاقاتی که در منطقه رخ می‌دهد، نشان دهنده این است که یک امت به هم پیوسته در حال تکمیل امت حسین‌بن علی(ع) است، اضافه کرد: حربه دشمن در جهت فروریختن عفت در فضای مجازی ادامه دارد و نباید ابزار جریان استکبار شویم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم از تلاش تمام مسئولان خدوم در دولت شهید رئیسی تقدیر کنیم، چراکه هرچه در توان داشتند به میدان آوردند.

همه در راستای شاخص‌های دولت اسلامی گام برداریم

کشور با این حجم از توانمندی و ظرفیت نباید مسائل را مشروط به موضوعات خارجی کند

در ادامه غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اقدامات شهید رئیسی نمونه بارز اقدامات جهادی و خدمت خالصانه بود و لقب شهید خدمت به راستی برازنده ایشان است.

وی با بیان اینکه اقدامات شهید رئیسی در تاریخ ثبت و الگوی تمام مسئولان خواهد بود، ادامه داد: توجه به ظرفیت‌های داخلی و ثروت عظیم کشور و استفاده از نیروی انسانی و نخبه در همه حال مدنظر این شهید بود.

حیدری اضافه کرد: کشور با این حجم از توانمندی و ظرفیت نباید مسائل را مشروط به موضوعات خارجی کند و باید روی پای خود بایستد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شعار «ما می‌توانیم» شعار همیشگی ملت ایران است که با اتکا به تولید داخلی و ثروت ملی تحقق پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: کادرسازی و شناسایی نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان از اقدامات مهم شهید رئیسی بود که بسیار ارزشمند است، همچنین کار جهادی به معنای کار با کیفیت و قانونی است.

وی افزود: پیشرفت کشور با کار جهادی صورت می‌گیرد، از طرفی مقابله با هجمه‌های فراوان دشمن علیه مردم و وحدت ملی از فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین علت‌های پیروزی در مقابل دشمنان وحدت، همدلی و خدمت‌گذاری خالصانه است، تصریح کرد: یکی از آفت‌های کارهای جهادی مدیریت از راه دور بوده، چراکه حضور میدانی در انجام امور بسیار مورد تاکید است.

حیدری گفت: نباید مسائل انتخاباتی و فضای احساسی ادامه پیدا کند چراکه موجب ایجاد شکاف و دوقطبی‌سازی میان مردم خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha