• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060603100
  • خبرنگار : 50416

تعمیر و تجهیز ۲۵ کانون پرورش فکری در استان همدان

تعمیر و تجهیز ۲۵ کانون پرورش فکری در استان همدان

ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه طی یک سال و نیم گذشته ۲۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان همدان تعمیر و تجهیز شده، افزود: در این راستا شهر جوکار به‌صورت ویژه دیده شده است.

معصومه ابراهیمی‌هژیر سه‌شنبه ۶ شهریورماه در آیین افتتاح سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری شهر جوکار، به ۴۴ باب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان همدان اشاره کرد و گفت: ملایر دارای هشت باب و شهر جوکار دارای یک باب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه در کل کشور به ازای هر ۵۰ نفر یک متر مربع فضای کانون داریم، افزود: در شهر جوکار به ازای هر یک نفر یک متر فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد.

وی ظرفیت سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر جوکار را ۷۲ نفر دانست و گفت: این سالن با ۳۲۴ متر اعیان، ۲۷۷ متر عرصه و ۱۱۰ متر سالن و با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان به نام شهید نوجوان «علی محمد رضایی» افتتاح شد.

وی با بیان اینکه از این سالن در طول ۳۲ سال گذشته به‌عنوان انباری استفاده می‌کردند، افزود: این سالن با استفاده از هزینه‌های جاری استان همدان با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان تعمیر و بازسازی شد.

ابراهیمی‌هژیر غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و خانواده محور و ارائه بسته‌های فرهنگی و تربیتی مانند سرود، نمایش، جشنواره و مهرواره و حرکت از فعالیت‌های فردی به سمت فعالیت‌های گروهی را از جمله اهداف ایجاد این سالن آمفی تئاتر برشمرد. 

وی ابراز امیدواری کرد: با مطالبه‌گری مردم شاهد احداث یک سالن سینما و حضور و فعالیت بیش از پیش فرزندان خود در مرکز فرهنگی، هنری و ادبی شهر جوکار باشیم.

تعمیر و تجهیز ۲۵ کانون پرورش فکری در استان همدان

 به گزارش ایسنا، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، تعریض و بهسازی جاده اسلامشهر آق‌گل به سه راه قوزان به طول یک کیلومتر و ۶۰۰ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان  نیز به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی دو و نیم کیلومتر دیگر از طول این جاده نیز قرار است ظرف یک ماه آینده پس از برگزاری مناقصه، با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت نفت آغاز شود و با انجام این قسمت، در مجموع  چهار کیلومتر از جاده اسلامشهر آق‌گل به سه راه قوزان بهسازی و تعریض می‌شود.
برای تعریض و بهسازی هر کیلومتر از این جاده ۲۰ میلیارد تومان اعتبار و در مجموع به هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۲۲ کیلومتر طول این جاده نیاز است که درصورت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

تعمیر و تجهیز ۲۵ کانون پرورش فکری در استان همدان

تعمیر و تجهیز ۲۵ کانون پرورش فکری در استان همدان

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha