• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060603077
  • خبرنگار : 50490

رئیس بنیادمسکن روستایی بابل خبر داد

آسفالت ۱۷ روستای شهرستان بابل در سه ماه نخست امسال

آسفالت ۱۷ روستای شهرستان بابل در سه ماه نخست امسال

ایسنا/مازندران  رئیس بنیادمسکن روستایی بابل گفت: طی سه ماه نخست امسال موفق به آسفالت ۱۷ روستای شهرستان بابل شدیم و اجرای این طرح در ۲۲ روستا در دستور کار قرار دارد.

بابک جانمحمدی امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن روستایی بابل به مناسبت هفته دولت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ اعتبار عمرانی شهرستان بابل ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است، اظهارکرد: ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص داشتیم که از این میزان ۱۱ میلیارد تومان برای اجرای پروژه ۳۴ روستای بخش مرکزی بابل پیش‌بینی شده است که ۱۰ درصد اعتبارات شهرستان را شامل می‌شود.

جانمحمدی یادآور شد: میزان اعتبار تخصیص داده شده در حوزه قیر در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۳۰ میلیارد تومان بوده که این مبلغ در سال ۱۴۰۳ به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی از اجرای پروژه پایین بیشه‌سر بابل با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: پروژه پایین بیشه‌سر به طول یک کیلومتر و باعرض ۱۲ متر بوده که مبلغ چهار میلیارد تومان از سوی بنیادمسکن پرداخت شد که دومیلیارد و ۷۰۰ میلیون از محل اعتبار قیر بوده و ۶ میلیارد تومان نیز از مشارکت دهیاری بوده است.

وی تصریح کرد: از محل اعتبار قیر ۱۱ میلیارد تومان برای تهیه قیر بخش مرکزی بابل هزینه شد.

وی یادآور شد: اگر دهیاری‌ها جدول گذاری و زیرسازی را انجام دهند ۸۰ درصد قیر را مهیا می‌کنیم.

وی افتتاح فاز دوم آسفالت روستای کلهودشت را از دیگر پروژه‌ها برشمرد و گفت: فاز دوم این پروژه به طول ۶۰۰ متر است که مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از سوی بنیاد و یک میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان از مشارکت دهیاری انجام شد.

وی با اشاره به اینکه روکش آسفالت روستای الله رودبار از دیگر پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته دولت است، تصریح کرد: این پروژه به طول یک کیلومتر با اعتبار سه میلیارد تومان که یک میلیارد تومان از محل اعتبار کمیته برنامه ریزی ودومیلیارد تومان نیز از محل اعتبار قیر و مشارکت دهیاری بوده است، تامین شد.

رئیس بنیاد مسکن روستایی بابل خاطرنشان کرد: در بخش مرکزی ۶ پروژه اجرایی شد و برای چهار روستای این بخش آمادگی اجرا داریم.

وی افزود: پروژه ترک محله بابل به طول ۵۰۰ متر وعرض ۹ متر با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با اعتبار بنیاد مسکن و ۳۰۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری از دیگر پروژه‌های هفته دولت امسال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha