• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403060603012
  • خبرنگار : 50260

بهره‌برداری از ۲۳ پروژه در حوزه برق شهرستان کاشان

بهره‌برداری از ۲۳ پروژه در حوزه برق شهرستان کاشان

ایسنا/اصفهان مدیر توزیع برق شهرستان کاشان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن هفته دولت، ۲۳ پروژه در حوزه برق بااعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

شاپور حدادی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه‌های اجرایی شامل ساخت و کابل‌کشی از پست فوق توزیع ناجی آباد، نصب ۱۱ دستگاه ترانس جدید، تقویت و ظرفیت‌سازی  هشت دستگاه جدید و تقویت و بهسازی ۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در سطح شهرستان کاشان خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های توزیع برق شهرستان کاشان با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال در قالب پروژه نوسازی، بهینه‌سازی و توسعه شبکه در یک سال گذشته تأمین اعتبار و هزینه شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان کاشان، تصریح کرد: نصب و بهسازی ۱۲۵ دستگاه انواع ترانس، نصب و جابجایی ۲۱۰ اصله پایه فشار متوسط و فشار ضعیف، تبدیل ۲۰۵ دستگاه چراغ لاک‌پشتی به ال. ای.دی، نصب ۲۵۰ دستگاه چراغ روشنایی جدید و تعویض ۱۲۵۰۰ لامپ سوخته از جمله فعالیت‌های یک ساله مدیریت برق شهرستان کاشان بوده است .

وی تأکید کرد: رکورد ثبت شده خاموشی معابر کاشان در پنج ماه گذشته، از حدود شش هزار رکورد به حدود ۲۰۰۰ رکورد کاهش یافته است که با برنامه‌ریزی انجام شده، امیدواریم این عدد تا دو ماه آینده به صفر برسد.

حدادی پور گفت: بیشترین میزان نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌ مقیاس استان اصفهان در شهرستان کاشان راه‌اندازی شده است به طوری که یک‌چهارم بودجه استان اصفهان در صنعت برق به کاشان تعلق گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان کاشان، افزود: اولین نیروگاه خورشیدی متمرکز حمایتی با قابلیت ۲۱۵ کیلو وات تولید برق با کمک بنیاد برکت، اداره برق و بخشداری کاشان به همت ۴۰ بانوی روستای پنداس در فروردین سال جاری به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: آینده‌نگری در تأمین برق و عبور از ناترازی انرژی و الزام‌های ماده ۱۶ قانون جهش دانش‌بنیان برای استفاده از ظرفیت سالانه ۳۰۰ روز آفتابی، جهت اجرای طرح انرژی خورشیدی تا سقف ۱۵۰ مگاوات برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم با همت مدیران دستگاه‌ها این طرح عملیاتی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha