• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403060603003
  • خبرنگار : 50121

فرماندار اردستان خبر داد؛

بررسی تخلفات ۱۲ اداره در کمیته رصد و نارضایتی اردستان

بررسی تخلفات ۱۲ اداره در کمیته رصد و نارضایتی اردستان

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: از یک سال گذشته تاکنون کمیته رصد نارضایتی فرمانداری اردستان برای ۱۲ اداره و ارگان دولتی در سطح شهرستان تشکیل جلسه و نامه سؤال تنظیم کرده است.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از وظایف فرمانداران برگزاری کمیته رصد نارضایتی‌ها است. مردم و همه افراد زمانی که نارضایتی‌های خود را مطرح می‌کنند فرمانداری موظف خواهد بود تا کمیته نارضایتی را با رویکرد تقویت اعتماد عمومی تشکیل دهد و موارد را بررسی کند.

وی با بیان اینکه از یک سال گذشته تاکنون کمیته رصد نارضایتی فرمانداری اردستان برای ۱۲ اداره و ارگان دولتی در سطح شهرستان تشکیل جلسه و نامه سؤال تنظیم کرده است، افزود: یکی از مواردی که چند روز گذشته مورد سؤال کمیته قرارگرفته عملکرد شهرداری زواره است که باید پاسخگوی سؤالات این کمیته باشد.

فرماندار اردستان گفت: فرمانداری باید در انجام امورات محوله و رسیدگی به مشکلات مردم مقتدر باشد تا شهروندان از مراجعه به فرمانداری احساس تعلق‌خاطر داشته باشند. مواردی که از شهرداری زواره سؤال شده در خصوص تعطیلی سی ان جی، هدر رفت بیت‌المال در اجرای پروژه‌های شهرداری و تعطیلی عملیات آسفالت خیابان اصلی که باعث ایجاد خطر برای شهروندان شده است.

احمدی طباء تصریح کرد: هر گونه نارضایتی به فرمانداری اعلام شود بررسی و تا کسب نتیجه لازم، پیگیری‌های مختلف را در دستور کار خواهیم داشت. در این راه با هیچ مسئول واداره‌ای عقد اخوت نبستیم و همه باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

راه‌آهن اصفهان مانع تکمیل پروژه بزرگراه اردستان به اصفهان است

وی در خصوص تعطیلی عملیات تکمیل باند دوم اردستان به اصفهان افزود: قرارداد این پروژه منعقد شده و اعتبار عملیات پل راه‌آهن در این محور بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده ولی اداره کل راه‌آهن اصفهان به دلیل ایرادات غیرمرتبط مانع تکمیل پروژه بزرگراه اردستان به اصفهان است.

فرماندار اردستان با اشاره به نارضایتی مردم درباره وضعیت بخش درمان اردستان، گفت: گلایه‌هایی درباره عملکرد برخی از پزشکان بیمارستان به فرمانداری رسیده و ما مکاتباتی با دانشگاه علوم پزشکی انجام دادیم. مجموعه حاکمیت شهرستان اجازه نمی‌دهد حق مدیر و مسئولی که به طرفداری از مردم اقدام کرده تضعیف شود.

احمدی طباء خاطرنشان کرد: تخلفات در بخش ویزیت بیمار و زیرمیزی‌هایی در بیمارستان اردستان اتفاق افتاده که از بازرسی دانشگاه علوم پزشکی خواستیم آنها را بررسی و نتیجه را اعلام کنند و با متخلفان طبق قانون برخورد صورت گیرد.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان اردستان وجود دارد این است که برای تغییر برخی از مدیران شهرستان نیروی کارآمدی که بتواند مسئولیت قبول کند را در اختیار نداریم.

وی در خصوص گلایه مردم نسبت به عملکرد برخی از ادارات شهرستان، افزود: برای تغییر برخی روسای ادارات نیروی کارآمد نداریم و مشکلی هم که وجود دارد افراد خارج استان هم در این شهرستان مسئولیت قبول نمی‌کنند وگرنه تغییر انجام می‌شد.

احمدی طباء با مطرح کردن این سؤال که چرا مطالبه مردم و خبرنگاران فقط از دستگاه‌های دولتی و نماینده دولت است؟ تصریح کرد: به عنوان مثال دیگر مسئولان شهرستان هم وعده و قول می‌دهند که فلان خدمات و دستگاه درمانی را ۱۰ روزه به شهرستان می‌آوریم، ولی سه ماه می‌گذرد و خبری نمی‌شود. یا اینکه دستور دریافت هزار تن قیر به شهرداری را مطرح می‌کنند، در صورتی که یک کیلو قیر هم وارد شهرستان نشده است.

وی با بیان اینکه ما نباید با حرف‌هایمان مردم را گول بزنیم و به نوعی آدرس غلط به آنها بدهیم، اضافه کرد: از شما و دیگر خبرنگاران شهرستان انتظار داریم قول‌هایی که مسئولان می‌دهند را پیگیری کنید تا عملی شود، زیرا بیان وعده‌های الکی و این‌گونه صحبت‌ها باعث ایجاد توقع مردم و مشکلاتی در منطقه می‌شود.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه خبرنگاران در کنار هشدار دادن نسبت به ضعف عملکردها و ایرادات و معایب باید مطالبه‌گری را به‌عنوان یک رسالت اجتماعی در رأس کارهای خود داشته باشند، بیان کرد: مردم در بسیاری از حوزه‌ها می‌فهمند و آگاه هستند، بنابراین اگر صحبتی می‌شود و قولی می‌دهیم حساب شده باشد تا مشکلات بعدی به وجود نیاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha