• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060603000
  • خبرنگار : 50549

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خبرداد

تقویت ناوگان اتوبوسرانی با افزایش ۴۶۰ دستگاه در 3 روز پایانی صفر

تقویت ناوگان اتوبوسرانی با افزایش ۴۶۰ دستگاه در 3 روز پایانی صفر

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: از جمله اقدامات سازمان اتوبوسرانی برای دهه پایانی صفر، تقویت ناوگان خطوط منتهی به حرم است که در این راستا ۴۶۰ دستگاه اتوبوس برای ارائه خدمت به زائران در دستور کار سازمان اتوبوسرانی قرار گرفته است.

عباس اتحادی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در دهه پایانی ماه صفر سازمان اتوبوسرانی مشهد به منظور استقبال از زائران و میهمانانی  که به شهر مشهدالرضا (ع) مشرف می شوند برنامه‌ریزی لازم  انجام شده است.

وی افزود: بر این اساس برای سرویس‌دهی، برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و دستور شهردار، ۱۱ خط منتهی و عبوری به سمت حرم مطهر در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ صفر به صورت رایگان ارائه خدمات خواهند داشت.

اتحادی ابراز کرد: این خطوط شامل مسیرهای ۸۰۰، ۸۰۱، ۸۰۲، ۸۳۰، ۸۳۱، ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ است. همچنین از شب رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا روز شهادت امام رضا(ع)  تقویت ناوگان خطوط منتهی به حرم انجام می شود و در این راستا ۴۶۰ دستگاه اتوبوس برای ارائه خدمت به زائران در دستور کار سازمان اتوبوسرانی قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: علاوه بر این نیز سرویس‌دهی ما در سه روز پایانی ماه صفر در خطوط یک، بی آر تی و خط ۱۲  به صورت شبانه روزی خواهد بود.

وی ادامه داد: خدمت ویژه‌ای که در این ایام برای زائران در نظر گرفتیم این است که به زائرانی که از محورهای مواصلاتی شهر مشهد مقدس وارد می شوند به صورت صلواتی سرویس دهی خواهند شد.

اتحادی افزود: قسمت‌های مواصلاتی شامل ملک آباد از سمت نیشابور، فرهادگرد و ایستگاه هواشناسی از سمت فریمان، ایستگاه بیمارستان طالقانی از سمت چناران، شهرک رضویه از سمت سرخس، پلیس راه خلق آباد از سمت کلات، محور این خدمات ویژه است.

وی اضافه کرد: در سازمان اتوبوسرانی این آمادگی را داریم که در پایان روز شهادت امام رضا(ع) و بعد از اتمام مراسم عزاداری، به کمک پایانه مسافربری برویم و در جهت  انتقال زائران به شهرستان‌های استان اقدام کنیم، ضمن اینکه برنامه‌ریزی لازم به منظور به کارگیری ناوگان اتوبوسرانی به عنوان ناوگان پشتیبان برون شهری جهت انتقال زائران به شهرستان‌های خراسان رضوی انجام شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: در خصوص تعداد ناوگانی که به پایانه مسافربری تزریق می شود باید گفت که بر اساس نیازی است که از سوی آنان اعلام شود، چراکه این آمار بر اساس موج خروج مردم از شهر مشهد متفاوت خواهد بود.

وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در سازمان اتوبوسرانی که با هدف تسهیل در تردد زائرین مستقر در بوستان زائر پذیر غدیر به حرم مطهر انجام شده این است که خدمت‌رسانی ویژه از محل بوستان تا پایانه امام رضا(ع) از مرداد ماه آغاز شده و در ایام پایانی ماه صفر  بر اساس تقاضای  زائران تقویت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha