• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060602984
  • خبرنگار : 50177

رئیس پارک علم و فناوری استان:

۴۳ دستیار فناور در واحدهای فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری لرستان مشغول هستند

۴۳ دستیار فناور در واحدهای فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری لرستان مشغول هستند

ایسنا/لرستان رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: ۴۳ دستیار فناور در واحدهای فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری مشغول هستند.

امین طاهری گراوند در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص طرح دستیار فناور، اظهار کرد: در راستای بهبود توانمندی دانشجویان در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب و کار و توسعه فردی دانشجو، این طرح دستیار فناور در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ضرورت دارد هر دانشجویی مهارت‌های مرتبط با کارآفرینی، کار تیمی، دانش تجاری و پیشگامی در عرصه فناوری و نوآوری را آموزش ببینند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان بیان کرد: این طرح بر اساس هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان در راستای استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل‌گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین و ایجاد انگیزه و حس امید و نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان و با هدف تربیت نیروی متخصص تنظیم و برنامه‌ریزی شده است.

طاهری گراوند اضافه کرد: دانشجویانی که در حوزه دانش‌بنیان فعالیت دارند می‌توانند درخواست و رزومه خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان ارسال کنند و چنانچه مورد تائید شرکت قرار گرفت حقوق او  به مدت شش ماه شرکت دانش‌بنیان تقبل می‌کند.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری لرستان دارای ۲۲۲ شرکت و واحد فناور و پنج مرکز رشد در شهرستان‌های بروجرد، دورود، الیگودرز، دلفان و خرم‌آباد است، یادآور شد: ۸۱۷ نفر در شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری استان اشتغال دارند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۳ دستیار فناور در واحدهای فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری لرستان مشغول هستند، گفت: برای سال تحصیلی جدید واحدهای فناور و دانش‌بنیان این پارک برای جذب کارآموز و نیروی کار اعلام نیاز خواهند کرد.

طاهری گراوند اضافه کرد: در صورت جذب دانشجویان در واحدهای فناور، دستمزد و بیمه از سوی پارک به دانشجو پرداخت می‌شود و از طرفی پس از پایان دوره آموزشی گواهی مربوطه از سوی پارک به دانشجو داده می‌شود و نشان می‌دهد که دانشجوی مذکور مهارت لازم را در زمینه تخصصی مورد نظر دارد.

وی گفت: چنانچه دانشجو مورد تایید شرکت باشد امکان جذب برای او در شرکت دانش‌بنیان مهیاست.  

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha