• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060602983
  • خبرنگار : 50534

استاندار زنجان:

تکثر منابع تولید ثروت به توسعه کشور کمک می‌کند

تکثر منابع تولید ثروت به توسعه کشور کمک می‌کند

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: هدف و مدل ذهنی‌مان این است که با متکثر شدن منابع تولید ثروت به کشور کمک کنیم. 

محسن افشارچی صبح امروز (سه‌شنبه ۶ شهریور ماه) همزمان با هفته دولت و در آیین افتتاح خط تولید کنسانتره سنگ آهن با اشاره به اینکه این مجموعه زنجیره پایین‌دستی معادن و بالادستی فولاد است‌، اظهار کرد: معادن یکی از مراکز تولید ثروت بوده که در این رابطه در استان گام‌های بزرگی برداشته شده است‌.

وی با اشاره به راه‌گشایی برای تولیدکنندگان و دادن فرصت جهت تکثیر مراکز ثروت به جای چشم دوختن به منابعی همچون مالیات و نفت، اضافه کرد: سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های مهم در تولید ثروت است. 

استاندار زنجان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۷ همتی و پیش‌بینی افزایش آن به ۳۰ همت تا آخر سال‌جاری و همگرایی دستگاه‌های استان، بیان کرد: این مجموعه فعالیت خوبی داشته و برای فاز توسعه بعدی خود مجوزهای زیست محیطی را لازم دارد.

یک فعال اقتصادی نیز در این مراسم گفت: این طرح با میزان سرمایه‌گذاری خارجی بیش از ۱۲ میلیون دلار عملیاتی شده است. 

رضا صادق‌زاده با اشاره به اینکه خط کنسانتره مگنتیت و هماتیت به‌طور همزمان فعال شده است، افزود: ظرفیت تولید این مجموعه در زمان حاضر حدود ۱۵۰ هزار تن که در فاز توسعه آن (راه‌اندازی خط گندله) به ۲۰۰ هزار تن نیز خواهد رسید و این افزایش را در نیروی انسانی نیز شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، استاندار زنجان صبح امروز در آیین افتتاح خیابان ضلع شرقی گنبد سلطانیه نیز حاضر شد. بهسازی روشنایی معابر به مبلغ ۵ میلیارد ریال، جدول‌گذاری معابر به اعتبار ۵۵ میلیارد ریال و آسفالت‌ریزی به مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال بخشی از پروژه‌های شهرداری شهرستان سلطانیه در هفته دولت است. 

تکمیل و راه‌اندازی شهربازی با مشارکت بخش خصوصی، کف‌سازی خیابان بهشتی و مسیر پیاده‌روی سلطانیه از دیگر پروژهای افتتاحی هفته دولت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha