• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060602974
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد

افتتاح خانه ایثار ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در لرستان

افتتاح خانه ایثار ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از افتتاح خانه ایثار ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در کنار اقداماتی همچون تولید فیلم، کتاب، برگزاری نمایشگاه‌ها و... بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ۱۸ عنوان برتر کشوری در موضوعات مختلف دارد.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید استان در شورای ترویج بنیاد شهید استان در کشور رتبه برتر را کسب کرد، سال گذشته روابط عمومی بنیاد رتبه برتر را کسب و امسال نیز نوید شاهد مقام برتر را از آن خود کرد و طی دو سال متوالی در طرح شهید رجایی مقام برتر را کسب کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به راه‌اندازی مجتمع توانبخشی ایثار، اضافه کرد: این مجتمع امروز زنده و پویا بوده و سالن همایش این مجتمع هر روز میزبان برگزاری برنامه‌های مختلف بوده، سالن غذاخوری، آشپزخانه، سالن‌های ورزشی همگی به‌صورت شبانه‌روز فعال بوده و در اختیار مردم و ایثارگران است.

هاشمی بیان کرد: برای اولین بار در استان خانه ایثار ویژه خانواده شهدا و ایثارگران آماده افتتاح است در هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: هتلینگ این نهاد نیز آماده بهره‌برداری و افتتاح بوده و از افتخارات استان لرستان و ظرفیتی برای مردم و ایثارگران و این شهر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: در بحث بیمه دی و تسهیلات بانک دی با وجود منابع محدود هیچ مشکلی وجود ندارد و امور به‌خوبی انجام می‌شود.

هاشمی یادآور شد: در حال حاضر هیچ‌گونه اعتراض و شکایتی از بیمه وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۱۰:۰۵

سلام خسته نباشی افرین بتو خدا خیرتان بده کی فکر ایثارگران هستی

avatar

با سلام و عرض احترام .خدمت جناب حاج آقا هاشمی .از زحمات شما خیلی خیلی سپاسگذارم و دست بوسم بنده ایثارگر و‌جانباز جنگ تحمیلی ۶۶ که کل بدنم ترکش خورده و شیمیایی شدم در سن ۵۶ سالگی .بی خانمانم .بدونه حقوق .بدونه بیمه .بدونه مسکن .خانواده فوت کردند تنها

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۱۲:۲۳

سلام خواهش میکنم برای جانبازان دیگر هم هتل درست کنید در هر استان تا برای چند روز اسکان آنجا اسکان داشته باشند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۷ ۱۰:۰۵

سلام چرا بنیاد شهید در تما شهرهای ایران هتل مخصوص جانبازان وخانواده انها درست نمیکد ویا قرارداد نمی بندد که جانبازان عزیز بتوانند اکر روزی خواستن به تهران یا اصفهان بروند رزرو کنند از طرف بنیاد شهرستان خودشون این همه بوجه که بنیاد دارد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۸ ۰۰:۵۶

چرا ماده ۸۷ ایثار گران اعصاب وروان را در مناطق اعمال نکرده وبا وجود کمیسیون اینقدر طول میدهند که ان ۵ درصد را به درصد جانباز اضافه کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۰۰:۱۹

ما از بیمه دی خواهشمندیم که بیمه دندانپزشکی را جدی بگیرند مانمیتونیم از پس مخارج دندانپزشکی دربیایم چرا هیج کاری نمی‌کنند بنیاد ایثارگران