• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060602901
  • خبرنگار : 50534

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

بهترین و موثرترین مسیر نیروی انسانی آموزش‌وپرورش دانشگاه فرهنگیان است

بهترین و موثرترین مسیر نیروی انسانی آموزش‌وپرورش دانشگاه فرهنگیان است

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: ۷۰ کلاس درس در قالب ۱۳ پروژه‌ عمرانی مدرسه‌ای از نوسازی تحویل گرفتیم و برای ساتحصیلی جدید آماده افتتاح است. 

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افتتاح ۷۰ کلاس درس در سطح استان و مقاطع مختلف طی هفته دولت، اظهار کرد: تنها مرکز استانی بودیم که استخر دانش‌آموزی نداشتیم که در سفرهای رئیس‌جمهور شهید به استان این موضوع مطرح و ساخت سه استخر در زنجان، خدابنده و ابهر شروع شد. 

وی با اشاره به پیشرفت حدودی ۵۰ درصدی استخر ابهر و خدابنده و افتتاح آن‌ها تا سال آینده، ادامه داد: استخر زنجان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا چند ماه آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.
 
اسماعیلی با اشاره به رشد ۲ برابری سرانه‌های فرهنگی و تربیتی طی یک سال گذشته، اضافه کرد: رشد ۴ برابری ورودی معلمان در قالب‌های آزمون‌های فراگیر (آموزگاری، دبیری و نیروهای کیفیت‌بخشی) داشتیم که در حال انجام مراحل اعلام نتایج، مصاحبه،آموزش و ... هستند؛ همچنین افتتاح ۷ چمن مصنوعی در مدارس دخترانه استان زنجان طی این هفته انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به بهبود فضای کلاسی و روند جذب معلمان، اذعان کرد: توزیع شیر در مدارس پس از ۷ سال وقفه از دیگر اقدامات مهمی بود که به دستور رئیس‌جمهور شهید انجام شد و توانستیم مقاطع ابتدایی و بخشی از متوسطه روستایی را پوشش دهیم. 

او با اشاره به رشد بیش از ۴۰ درصدی فضاهای ورزشی، بیان کرد: ارتقای ۷ پله‌ای در نمره میانگین نهایی دانش‌آموزان داشتیم در این باره قدم‌های خوبی برداشته شد و پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز وضعیت تثبیت شده و رشد میانگین نمرات استان از رشد میانگین کشوری بالاتر باشد. 

وی با اشاره به تجهیز هنرستان‌ها و تعریف ۴۶ رشته محل جدید، افزود: ارتقای ۱۲ پله‌ای نهضت سوادآموزی و افزایش نفرات حاضر در المپیادهای دانش‌آموزی بخشی از عملکرد آموزش‌وپرورش استان طی یک سال گذشته بوده است. 

اسماعیلی با اشاره به اعتبار بی‌سابقه تجهیزات هنرستان‌ها و روند مثبت نوسازی مدارس در خرید تجهیزات جدید، تشریح کرد: در جذب دانشجو معلم نیز رشد خوبی داشتیم؛ چرا که معتقدیم بهترین و موثرترین مسیر نیروی انسانی آموزش‌وپرورش دانشگاه فرهنگیان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha