• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060502816
  • خبرنگار : 50630

افتتاح ۴ پروژه در سوادکوه در چهارمین روز هفته دولت

افتتاح ۴ پروژه در سوادکوه در چهارمین روز هفته دولت

ایسنا/مازندران در چهارمین روز هفته دولت طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های مخابرات، بنیاد مسکن و کمیته امداد و گردشگری در سوادکوه و سوادکوه شمالی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه طرح هادی و آسفالت روستا شارقلت

با حضورمسئولان استانی و شهرستانی پروژه آسفالت معابر روستای شارقلت بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید. این پروژه به متراژ ۱۰۰۰متر مربع و زیرسازی ۲۰۰میلیون تومان انجام شد که هزینه زیرسازی آن توسط دهیاری روستا و هزینه آسفالت توسط بنیاد مسکن با اعتبار ۵۰۰میلیون تومان تامین شد.

افتتاح طرح اشتغالزایی(خانه گردشگری) در سوادکوه شمالی

قدمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه در این مراسم گفت: برای این طرح وام خود اشتغالی کم‌بهره به میزان ۱۵۰ میلیون تومان  پرداخت شد.

افتتاح ۴ پروژه در سوادکوه در چهارمین روز هفته دولت

بهره برداری از دکل ۴۲ متری مخابراتی روستای قلک  شهرستان سوادکوه

 با هدف ارتقاء ارتباطات اینترنتی و شبکه همراه اول در شهرستان سوادکوه دکل ۴۲ متری مخابراتی  روستای قلک به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۴ پروژه در سوادکوه در چهارمین روز هفته دولت

 سایت همراه اول با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با خدمات دهی ۴G  به پنج روستای منطقه(زیارت سر، پشت کل، سنگ سرک، وسیه سر و قلک) در پوشش و آنتن دهی کمک می‌کند.

افتتاح مسکن محرومان در سوادکوه

دو واحد مسکن محرومان در روستای اساس سوادکوه و شهر زیراب به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در این ماه ۲۰۰ مسکن با میزان اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در مازندران افتتاح می‌شود که دو واحد مسکن مربوط به سوادکوه بود.

افتتاح ۴ پروژه در سوادکوه در چهارمین روز هفته دولت

میثم معافی با اشاره به اینکه تامین زمین مهم‌ترین مسئله مسکن در مازندران است، اظهار کرد: زمین در مازندران در محاصره کوه، جنگل، دریا و انفال قرار دارد.

رضا مومنی رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه گفت: در ساخت مسکن محرومان سوادکوه، خیرین، مراکز نیکوکاری، گروه جهادی و بسیج سازندگی نقشی اساسی داشتند.

مومنی اظهار کرد: ۳۷ مسکن نیمه تمام داشتیم که از این تعداد ۱۱ مسکن در سال گذشته با هزینه ۶ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان تکمیل و تحویل داده شد و ۴ مسکن نیز امسال با هزینه حدود ۲ و نیم میلیارد تومان تکمیل و تحویل داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha