• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060502795
  • خبرنگار : 50037

ترافیک پرحجم از غرب کشور به سمت همدان

ترافیک پرحجم از  غرب کشور به سمت همدان

ایسنا/همدان رئیس پلیس راه استان همدان از ترافیک پرحجم خودروها از سمت غرب کشور به سمت استان همدان خبر داد.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو باخبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پایان اربعین و بازگشت زائران به کشور در رابطه با وضعیت محورهای استان همدان دارای ترافیک پرحجم از سمت غرب کشور به سمت استان همدان هستیم که این ترافیک در برخی از محورهای استان از جمله گردنه اسدآباد، سه راهی بهار، مریانج، شهر جورقان، سه راهی فرهنگیان پرحجم‌تر و سنگین است.

وی با اشاره به شلوغی ترافیک از سمت غرب کشور از اسدآباد به همدان و از همدان به سمت تهران، تصریح کرد: خوشبختانه با بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور ، از روز اربعین تاکنون تصادف منجر به فوت در محورهای استان همدان نداشته‌ایم، تنها دو مورد واژگونی اتوبوس بوده که این موارد خارج از حوزه همدان مربوط به حوزه استحفاظی ساوه بوده است.

سرهنگ فکری ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ روز از طرح اربعین حسینی را پشت سرگذاشته ایم که طی این ۲۰ روز نسبت به مدت مشابه اربعین سال گذشته میزان تردد رفت و برگشت زائران از محور استان همدان دارای دو درصد افزایش بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در طرح اربعین امسال حدود ۷۰ درصد از موارد تصادفات اتفاق افتاده محور استان همدان مربوط به واژگونی خودرو بوده است.

فکری با تاکید بر اینکه از زائران درخواست داریم در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند، افزود: در هر کجا که رانندگان احساس خستگی و خواب آلودگی کردند برای استراحت توقف کرده و اصرار رانندگی نداشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر رعایت فاصله طولی در جاده توسط رانندگان، گفت: با توجه به شلوغی و ترافیک پرحجم جاده‌ها عدم رعایت فاصله طولی توسط رانندگان موجب تصادفات زنجیره‌ای و تصادفات از نوع چپ خواهد بود که توجه ویژه رانندگان به رعایت این امر ضروری است.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha