• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403060502730
  • منبع : بازار

خانواده فخفوری از تجارتخانه محمدتقی تا هولدینگ فخفوری

خانواده فخفوری از تجارتخانه محمدتقی تا هولدینگ فخفوری

در این مطلب قصد داریم، به معرفی تجارتخانه فخفوری به‌عنوان محل تولد پارس آرای کوهستان و چندین برند دیگر بپردازیم. ما همچنین تمامی این برندها را به همراه زمینه کاری و خدمات و محصولات آن‌ها شما معرفی می‌کنیم.

خانواده فخفوری ریشه در یکصد سال سابقه تجاری دارد

به گزارش ایسنا به نقل از فخفوری، بدون تردید هیچ کیفیتی بی‌دلیل نیست و کیفیت در ارائه محصولات و خدمات ارتباط مستقیم باسابقه برندها و ریشه‌های فعالیت‌های تجاری آن‌ها دارد. پارس آرای کوهستان به‌عنوان برترین قطب واردات و عرضه چوب ترموود در کشور شناخته می‌شود که علاوه‌بر سابقه ۲۰ ساله خود، ادامه‌ای بر فعالیت‌های تجاری تجارتخانه فخفوری از حدود یک‌صد سال پیش است؛ بنابراین در این مطلب قصد داریم، به معرفی تجارتخانه فخفوری به‌عنوان محل تولد پارس آرای کوهستان و چندین برند دیگر بپردازیم. ما همچنین تمامی این برندها را به همراه زمینه کاری و خدمات و محصولات آن‌ها شما معرفی می‌کنیم.

تجارتخانه فخفوری

تیمچه حاجب‌الدوله یکی از معروف‌ترین و زیباترین تیمچه‌های بازار تهران در اطراف سبزه‌میدان است. یک‌صد سال پیش و در سال ۱۳۰۳ تجارتخانه‌ای در این تیمچه با نام تجارتخانه حاج محمدتقی فخفوری راه‌اندازی شد. زمینه کاری این تجارتخانه، فروش چینی و بلور بود و به همین علت، حاج محمدتقی به "فغفور" شهرت پیدا کرد که لقب پادشاهان چین است. بعدها در زمان رضاشاه این لقب به شکل نام خانوادگی فخفوری درآمد.

پسر حاج محمدتقی، عبدالوهاب فخفوری نیز یکی از فعالان بازار تهران بود که صاحب هفت فرزند پسر شد و تمامی این فرزندان، در زمینه‌های مختلف، دارای فعالیت‌های تجاری گسترده بودند. آخرین فرزند پسر از این خانواده، علیرضا فخفوری است که کار خود را با راه‌اندازی شرکت پارس آرای کوهستان به همراه آقایان محمد صالح فخفوری، محمد سالار فخفوری و امیروهاب فخفوری از نوادگان عبدالوهاب در زمینه واردات چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان آغاز کرد. توسعه این مجموعه در سال‌های بعد باعث بنیان‌گذاری شرکت‌های دیگری چون آراوودکو، نتواریوم، گروه ساختمانی فخفوری و کوهستان‌کو شد.

مدیران و اعضای هیئت مدیریت پارس آرای کوهستان

موفقیت‌های فراوان شرکت پارس آرای کوهستان طی دو دهه فعالیت خود و جذب بیش از ۵ هزار مشتری از سراسر ایران، مدیون زحمات، تخصص و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک مدیران و اعضای هیات مدیره این مجموعه است.

در ادامه به معرفی مدیران و اعضای هیئت‌مدیره این شرکت نامدار می‌پردازیم:

مهندس علیرضا فخفوری: علیرضا فخفوری از سال ۱۳۸۴ مدیریت شرکت پارس آرای کوهستان را بر عهده دارد. سمت ایشان مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره است. ایشان همچنین دانش‌آموخته دانشگاه تهران در رشته مهندسی عمران هستند

مهندس صالح فخفوری: صالح فخفوری، در سمت مدیر فروش در این شرکت از سال ۱۳۸۴ مشغول به کارکرده است و از مدیران صاحب‌سبک در این عرصه به شمار می‌آید

مهندس امیروهاب فخفوری: امیروهاب فخفوری دارای مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه کالیفرنیا سانتاکروز در رشته اقتصاد و مدیریت مالی دریافت کرده و دارای سمت‌های مختلفی مانند مدیر اجرایی،مدیر مالی و مدیرعامل نتواریوم در پارس آرای کوهستان بوده است

مهندس سالار فخفوری: سالار فخفوری نیز دانش‌آموخته رشته مهندسی کشاورزی است و پست‌هایی مانند مدیر بخش کشاورزی و عضویت در هیئت‌مدیره را دارد

پارس آرای کوهستان،اولین و معتبرترین مرجع چوب های تخصصی صنعت ساختمان از قبیل ترموود و پارکت چوبی

پارس آرای کوهستان نامی معتبر و شناخته‌شده در زمینه تأمین و توزیع چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان است. این شرکت به‌ویژه به دلیل واردات طیف وسیعی از انواع چوب ترمو یا ترموود شهرت دارد.پارس آرای کوهستان همچنین دارای تیم‌های اجرایی متخصص در ساخت پروژه‌های چوبی و ترموودی در کشور است. تیم‌های اجرایی این مجموعه دارای پروژه‌های موفق فراوان در زمینه اجرای روف‌گاردن، اجرای نمای ترموود، ساخت خانه‌های تمام چوب، ساخت آلاچیق و پرگولا و موارد دیگر هستند.

خانواده فخفوری از تجارتخانه محمدتقی تا هولدینگ فخفوری

آراوودکو : تولید کننده محصولات و المان شهری

آراوود یکی از برندهای وابسته پارس آرای کوهستان و تجارتخانه فخفوری است. این برند در زمینه تولید و عرضه آیتم‌های مبلمان شهری فعالیت دارد و دارای یک سایت حرفه‌ای برای ثبت سفارشات آنلاین می‌باشد. تمامی محصولات آراوود با استفاده از متریال‌های باکیفیت مانند انواع ترموود و پروفیل‌های فلزی بادوام با رنگ‌های الکترواستاتیک و طراحی حرفه‌ای و به‌روز ساخته می‌شوند.

از جمله محصولات این شرکت می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • پایه‌های روشنایی
  • آبخوری‌های فضاهای شهری
  • تجهیزات بازی کودکان
  • انواع گلدان و فلاورباکس چوبی
  • انواع سطل زباله چوبی
  • نیمکت‌های چوبی فضاهای باز و داخلی
  • خانه حیوانات چوبی

خانواده فخفوری از تجارتخانه محمدتقی تا هولدینگ فخفوری

برند کوهستان؛ واردکننده ماشین‌آلات کشاورزی

کوهستان یکی از برندهای مشهور شرکت پارس آرای کوهستان است.زمینه کاری کوهستان‌،تامین ماشین‌آلات کشاورزی باکیفیت از کشورهای خارجی مانند انواع تراکتور و تیلر و...می‌باشد. کارشناسان برند کوهستان همچنین خدمات مشاوره برای انتخاب بهترین ماشین‌آلات متناسب با ویژگی‌های زمین‌های کشاورزی یا کاربردهای باغداری و موارد دیگر را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برند کوهستان ماشین‌آلات خریداری شده را به‌تمامی نقاط ایران ارسال می‌کنند و کارشناسان این مجموعه خدمات آموزش اولیه برای راه‌اندازی و استفاده از ماشین‌آلات را نیز در محل تحویل ارائه می‌دهند.

از سوی دیگر این شرکت توانسته است گواهی‌نامه‌های متعددی را برای محصولات خود دریافت کند که عامل مهمی در جلب‌اعتماد مشتریان است. از جمله محصولات این شرکت که تاییده گزارش آزمون ماشین‌ها و ادوات کشاورزی را دریافت کرده‌اند می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • تیلر VST SHAKTI ۱۳۰-DI
  • تراکتور شالیزاری DF۲۵۴G۲
  • تیلر مدل JG۱۲۰
  • تراکتور شالیزاری DF۴۰۴G۲

نتواریوم؛ سامانه تولید و توسعه استارت آپ نتواریوم

نتواریوم یک شرکت برتر در زمینه برنامه‌ریزی و ایجاد استارت‌آپ‌های حوزه‌های وب و موبایل در ایران است. این مجموعه دارای کارشناسانی مجرب و متخصص در تمامی زمینه‌های تجارت استارپ آپی از راه‌اندازی و توسعه، برنامه‌ریزی، تولید محتوا، ایجاد چشم‌انداز و زمینه‌های دیگر می‌باشد.

از دیگر خدمات و فعالیت‌های این شرکت می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • ارائه راهکارهای هوشمند در زمینه‌های مختلف
  • توسعه نرم‌افزارهای کاربردی
  • تولید دانش در زمینه فناوری اطلاعات
  • ارائه راه‌حل‌هایی با بررسی نیازهای مخاطبان هدف

گروه ساختمانی فخفوری

اگر به دنبال خدمات حرفه‌ای در زمینه‌های تعریف پروژه، طراحی و مشاوره و اجرای پروژه‌های ساختمانی هستید می‌توانید از خدمات گروه ساختمانی فخفوری استفاده کنید. مهندسان این مجموعه دارای یک زنجیره تأمین حرفه‌ای برای مصالح ساختمانی باکیفیت و نوآورانه و همچنین متخصص در تمامی زمینه‌های اجرا پروژه‌ها هستند.

پارس آرای کوهستان؛ مجموعه‌ای پیشرو، معتبر و باسابقه در صنعت ساختمان

پارس آرای کوهستان دارای سابقه دو دهه فعالیت در صنعت ساختمان کشور است و در حال حاضر به‌عنوان قطب برتر واردات ترموودهای اروپایی به ایران و همچنین مجری برتر پروژه‌های ترموودی شناخته می‌شود. این شرکت همچنین نمادی از فعالیت تجاری یکصدساله تجارتخانه فخفوری است و با ارائه خدمات حرفه‌ای در سراسر ایران توانسته رضایت مشتریان صاحب‌نام فراوانی را کسب کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha