• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060502666
  • منبع : نمایندگی مازندران

اخبار انتظامی مازندران

از دستگیری عاملان تیر اندازی در نور تا کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر در محمودآباد

از دستگیری عاملان تیر اندازی در نور تا کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر در محمودآباد

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری ۲ نفر از عاملان تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ احمد امینی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسیهای همه جانبه متهمان را شناسایی و آنان را در حین فرار به سمت یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان به دام انداختند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی شهرستان نور در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا اخلال در نظم و امنیت عمومی و آرامش مردم قاطعانه و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد

دستگیری زورگیر قمه‌کش در ساری

سرهنگ احمد احمدی جانشین انتظامی شهرستان ساری در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی گزارش مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری و سرقت گوشی همراه از یک عابر خانم، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی سارق را شناسایی و در کمتر از یک ساعت در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان ساری از کشف یک قبضه قمه و اموال سرقت شده از متهم خبر داد و تصریح کرد: این سارق زوررگیر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ احمدی در خاتمه خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را به مخاطره بیندازند برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

از سوداگران مرگ در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری عاملان تهیه و توزیع موادمخدر با ۲ کیلو گرم موادمخدر تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمودحسین زاده  با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و عرضه مواد مخدر توسط افرادی از استان های همجوار در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از آنان  ۲ کیلوگرم  مواد مخدر تریاک کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

محتکر قطعات یدکی خودرو در آمل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری یک محتکر کالا و کشف ۳۵۰۰ قطعه لوازم یدکی احتکاری خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر، اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و احتکار انواع قطعات و لوازم یدکی خودرو در یک منزل مسکونی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور شده و پس از هماهنگی های قضائی ، با حضور کارشناسان اداره صمت از محل مورد نظر بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: در بازرسیهای انجام گرفته بیش از ۳۵۰۰ عدد انواع قطعات و لوازم احتکاری خودرو شامل لنت ترمز، دیسک چرخ، کاسه چرخ، دست موتور، وسایل بسته بندی و ... در این عملیات کشف شد.

سرهنگ باقری از پلمب منزل مذکور خبر داد و یادآور شد: در این راستا فردی که اقدام به احتکار ایمن کالاها کرده بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ باقری  در پایان تاکید کرد: مبارزه با پدیده های احتکار و قاچاق کالا و برخورد قاطعانه با محتکران و قاچاقچیان از مهمترین برنامه های پلیس در این شهرستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha