• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403060502397
  • خبرنگار : 50963

مختومه شدن ۴۹۳پرونده درتعزیرات حکومتی بوشهر

مختومه شدن ۴۹۳پرونده درتعزیرات حکومتی بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از مختومه شدن ۴۹۳ پرونده قاچاق کالا و جریمه نقدی ۸۵۶ میلیاردتومانی در استان خبرداد.

 رضا حدادپور روزدوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در بوشهر، با اشاره به مختومه‌شدن ۴۹۳ پرونده در اجرا احکام شعب تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهارداشت: در ۴ ماه نخست امسال ۵۳۶ پرونده به اجرا احکام شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان بوشهر وارد و با احتساب موجودی‌های قبل در مجموع ۴۹۳ فقره مختومه شد. 

وی به میزان محکومیت پرونده‌ها در اجرا احکام تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: در ۴ ماه نخست امسال در مجموع ۵۳۶ پرونده مختومه در اجرا احکام ۷۳ میلیارد تومان جریمه نقدی وصول شد که در زمینه قاچاق کالا و ارز است.

  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به یک‌هزار و ۳۰۴ پرونده مختومه در اجرا احکام تخلفات کالا و خدمات گفت: با مختومه‌شدن این پرونده‌ها ۳ میلیارد تومان وصول شد. 

حدادپور از مختومه‌شدن ۴۴۱ پرونده تخلف حوزه بهداشت در اجرا احکام تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه ۱.۱ میلیارد تومان جریمه نقدی متهمان وصول شد. 

وی با بیان اینکه در سه ماه پایانی سال قبل ۲ هزار و ۸۹۸ پرونده در تعزیرات حکومتی استان بوشهر مختومه شد.

وی گفت: این پرونده‌ها در مجموع ۵۹۶ میلیارد تومان محکوم شدند و در مدت یاد شده با مختومه شدن یک‌هزار و ۳۸۰ پرونده در حوزه اجرا احکام تعزیرات حکومتی استان بوشهر ۱۰۰ میلیارد تومان از جریمه‌های نقدی وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر یکی از برنامه‌های این مجموعه را مشارکت در گشت‌های سیار مشارکتی با دیگر دستگاه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: در این عرصه ۳ هزار و ۳۱۵ واحد مورد بازرسی قرار گرفت و یک‌هزار و ۱۴۳ پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

حدادپور تعداد پرونده‌های ملی استان بوشهر در زمینه قاچاق کالا و ارز در سه ماه پایانی سال قبل را ۷۶ فقره دانست و بیان کرد: این پرونده‌ها در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده که در مجموع متهمان به ۴۷۳ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند

وی با اشاره به مختومه شدن ۱۳۷ پرونده قاچاق کالا و ارز استان در ۴ ماه نخست امسال در سطح ملی تصریح کرد: در این زمینه متهمان این پرونده‌ها به ۸۵۶ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha