• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403060502178
  • منبع : نمایندگی کردستان

شهردار سنندج:

گام‌های بلندی در مسیر توسعه اقتصاد شهری سنندج برداشته شده است

گام‌های بلندی در مسیر توسعه اقتصاد شهری سنندج برداشته شده است

ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: گام های بلندی در مسیر توسعه اقتصاد شهری سنندج برداشته شده و مردم به زودی تاثیرات مثبت آن را با ورود سرمایه گذاران و بهره برداری از پروژه های مختلف شاهد خواهند بود.

سید انور رشیدی امروز (۵ شهریور) در دیدار اعضای شورای شهر با استاندار کردستان که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، اظهار کرد: خدمات و اقدامات مثبتی که در دولت شهید رییسی با حضور مسئولان دلسوز و پای کار در این استان انجام شد بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی در ادامه با تاکید براینکه تلاش در مسیر خدمت به مردم را به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار داده ایم و در این راستا هرگز کم فروشی نکرده ایم، گفت: هر آنچه در توان داشته‌ایم را دریغ نکرده ایم و در قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت سعی کرده ایم براساس نیاز شهر و مطالبات شهروندان گام برداریم.

شهردار سنندج با بیان اینکه در حوزه عمرانی امروز شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، تصریح کرد: پروژه های مختلف در حوزه توسعه زیرساخت های عمران در نقاط مختلف تعریف و در حال اجرا و یا مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رشیدی افزود: اجرای پروژه ها با تاکید بر تمرکززدایی و توجه ویژه به نقاط کمتر برخوردار با هدف تحقق عدالت اجتماعی از اولویت های مدیریت شهری در تعریف و اجرای پروژه های عمران شهری بوده و توانسته ایم گام های خوبی در راستای ارتقای فضای سبز، توسعه فرهنگی، ایجاد زیرساخت های مورد نیاز و غیره برداریم.

وی با بیان اینکه چندین کلان پروژه در حوزه رفع مشکل ترافیک و توسعه سرانه فضای سبز و سرمایه گذاری در سطح شهر در حال انجام است، عنوان کرد: در حوزه اقدامات فرهنگی نیز اقدامات خوبی انجام گرفته و این روند استمرار خواهد داشت.

شهردار سنندج از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم بزرگ مولودی خوانی به سبک قدیمی همزمان با هفته وحدت در پارک روجیار سنندج خبر داد و گفت: این مراسم بزرگ در کنار دیگر فعالیت های فرهنگی و همکاری های مجموعه مدیریت شهری در برگزاری ویژه برنامه همایش بزرگ امت احمد برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

رشیدی تصریح کرد: اقدامات خوبی هم در زمینه جذب سرمایه گذار برای پروژه های سرمایه گذاری در سنندج انجام گرفته و به زودی شاهد عملیاتی شدن پروژه سرمایه گذاری رونمایی شده شهرداری سنندج با حضور سرمایه گذاران قدر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه زمینه عملیاتی شدن ۳ هزار میلیارد تومان از ۶ هزار میلیارد پروژه سرمایه‌گذاری رونمایی شده شهرداری سنندج فراهم شده است، گفت: در صورت موافقت کمیسیون ماده پنج در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تحول چشمگیر در حوزه توسعه سرمایه‌گذاری در شهر سنندج خواهیم بود.

وی افزود: پروژه سنه سنتر نیز خوشبختانه مراحل پایانی خود را طی می کند و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته با حضور بیش از چندین سرمایه گذار برون مرزی این پروژه به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha