• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403060502163
  • خبرنگار : 50975

افتتاح پنج پروژه آموزشی و ورزشی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت

افتتاح پنج پروژه آموزشی و ورزشی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: طی هفته دولت پنج پروژه‌ ارزشمند در حوزه آموزشی و ورزشی با حمایت مجموعه اداره‌کل آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد. 

عباس داوطلب در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری طی سال‌های اخیر تحولات و رویکردهای جدیدی پیدا کرده است، اظهار کرد: طی هفته دولت پروژه‌های ارزشمندی با حمایت ویژه اداره‌کل آموزش و پرورش استان و توسعه و تجهیز مدارس در راستای پیشرفت مدارس استثنایی استان افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد پنج طرح و پروژه مهم طی هفته دولت در حوزه آموزش و پرورش استثنایی به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: راه‌اندازی سالن ورزشی خیری سروش کریمی که متعلق به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان است و طبق سفارش خیر وقف دانش‌آموزان استثنایی شده طی این هفته با حضور مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

وی دومین پروژه را افتتاح و راه‌اندازی مدرسه خیری استثنایی «تابان گندمان» دانست و افزود: یک مدرسه ۱۵ کلاسه در گندمان با حمایت فعال اداره‌کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان آماده شده که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

داوطلب گفت: سومین پروژه نیز افتتاح و راه‌اندازی چمن مصنوعی در هنرستان پوشش شهرکرد با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اقدامات کم نظیر در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی است.

افتتاح پنج پروژه آموزشی و ورزشی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت

اضافه شدن یک مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی تربیتی در آموزش استثنایی استان

وی بیان کرد: همچنین در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان یک مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی تربیتی به ۱۶ مرکز قبلی اضافه می‌شود که به این ترتیب ۱۷ مرکز جامع سنجش در سراسر استان و در ۱۷ منطقه آموزش و پرورش خواهیم داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این مراکز در خصوص بحث سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و اختلالات آموزشی و مداخلات به هنگام در بحث گفتار درمانی و کاردرمانی، خدماتی را به صورت رایگان به دانش‌آموزان ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: پروژه پنجم، افتتاح و راه‌اندازی مدرسه استثنایی «باغچه‌بان عشایر لردگان» است که درهفته دولت در منطقه عشایر شهرک سردشت لردگان افتتاح می‌شود و تعداد ۳۰ دانش‌آموز استثنایی استان از امکانات این آموزشگاه بهره‌مند خواهند شد.

داوطلب با بیان اینکه طی سه سال اخیر اقدامات عمرانی و ویژه‌ای در حوزه آموزش و پرورش استثنایی انجام شده است، گفت: افتتاح و راه‌اندازی مدرسه استثنایی سروش سودجان که ۲۰ دانش‌آموز استثنایی از امکانات این آموزشگاه بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح و راه‌اندازی دو مهمانسرای مدرسه استثنایی فروغ و نشاط برای دانش‌آموزانی که از شهرستان‌های مختلف به مرکز استان مراجعه می‌کردند بتوانند از خدمات این دو مهمانسرا استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha