• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403060502148
  • خبرنگار : 50228

احتمال میزبانی ‌استقلال خوزستان‌ از تیم نکونام در ورزشگاه غدیر

احتمال میزبانی ‌استقلال خوزستان‌ از تیم نکونام در ورزشگاه غدیر
عکس آرشیوی است

ایسنا/خوزستان ورزشگاه غدیر اهواز همچنان در حال آماده‌سازی برای میزبانی‌های خانگی استقلال خوزستان است.

تیم فوتبال استقلال خوزستان هنوز در لیگ بیست و چهارم موفق به میزبانی از رقبای خود در ورزشگاه غدیر اهواز نشده است. این تیم در هفته اول از تیم آلومینیوم در ورزشگاه شهدای فولاد میزبانی کرد و در هفته سوم نیز اگرچه فولادی‌ها مخالف میزبانی این تیم از استقلال تهران در ورزشگاه خانگی خود هستند اما در صورت آماده نشدن ورزشگاه غدیر، استقلال خوزستان چاره ای جز بازی در ورزشگاه فولاد ندارد.

مشکلات نور و روشنایی ورزشگاه غدیر اهواز یکی از موانع میزبانی مسابقات استقلال خوزستان در لیگ برتر کشور است که با همکاری و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و تامین اعتبار صورت گرفته، عملیات ارتقا و بروزرسانی سیستم روشنایی این ورزشگاه آغاز شده است.

این دکل‌های روشنایی با ارتفاع ۵۰ متر در این روزهای گرم خوزستان به سرعت در حال آماده سازی و ارتقا هستند و تلاش می شود برای میزبانی از بازی‌های آینده استقلال خوزستان در لیگ برتر آماده شوند.

امین دارابی معاون فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای حل مشکل نور ورزشگاه غدیر اهواز،گفت: نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم که ورزشگاه غدیر هر چه سریع تر آماده شود؛ در خصوص حل مشکل روشنایی ورزشگاه باید بگویم که کار در ارتفاع است و گرمای شدید هوا باعث می شود که صبح‌ها نمی‌توان کار کرد زیرا تابش آفتاب به دکل‌ها به صورتی است که فردی که قرار است به درون دکل‌ها برود نتواند این کار را انجام دهد. دکل یک محوطه بسته است که دورن آن مانند کوره هست و کار کردن در این شرایط بسیار سخت است و تنها شب‌ها می‌توان با یکسری تمهیدات خاص کار را پیش برد. طی تلاش‌های صورت گرفته تاکنون دو دکل روشنایی آماده شده‌اند و امروز و فردا نیز مابقی کارها انجام خواهد شد. امید داریم که مشکل نور ورزشگاه طی امروز و فردا حل شد.

او ادامه داد: همچنین چمن ورزشگاه در شرایط بسیار خوبی است. ضمن این که مشکل گیت ورودی ورزشگاه را نیز سال گذشته استقلال خوزستان با یکسری تمهیدات حل کرد و امسال هم می‌توان از این تمهیدات استفاده کرد. در هر صورت تلاش ما این است که ورزشگاه به بازی‌های این هفته استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران برسد.

به گزارش ایسنا، ورزشگاه غدیر اهواز پس از ۷ سال بلاتکلیفی مهرماه سال ۱۴۰۱ طی تفاهم نامه‌ای با واگذاری به گروه ملی فولاد ایران و باشگاه استقلال خوزستان احیا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha