• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403060502097
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

تخصیص ۷ هزار میلیارد ریال برای اجرای خدمات زیربنایی سایت‌های مسکن سیستان و بلوچستان

تخصیص ۷ هزار میلیارد ریال برای اجرای خدمات زیربنایی سایت‌های مسکن سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۷ هزار میلیارد ریال توسط این اداره کل برای اجرای خدمات زیربنایی نظیر خطوط آب و برق و خدمات روبنایی همانند ساخت فضاهای آموزشی، فرهنگی و مذهبی در سایت‌های در دست اجرای طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش و طرحهای اماده سازی اراضی تامین اعتبار شد.

عطاء اله اکبری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هیچ وقفه‌ای در اجرای این طرح ایجاد نشده و پروژه‌ها در سایت‌های مختلف با قوت درحال ساخت و اجرای مراحل آماده سازی است، افزود: با توجه به اینکه مدیران برابر تک تک مشکلات مردم مسئول هستند و مسکن امروز نیاز اساسی مردم محسوب می‌شود  این اداره کل نسبت به گذشته تلاش خود را مضاعف کرده تا جهاد خدمت لحظه ای متوقف نشود.

وی ادامه داد: عملیات آماده سازی سایت ۷۹ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مرزی میرجاوه نیز در حال اجرا شدن است.

اکبری افزود: ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی این اداره کل برای اجرای عملیات آماده سازی سایت طرح نهضت ملی مسکن میرجاوه در نظر گرفته شده است تا هر چه سریعتر شاهد ساخت واحدهای مسکونی در آن باشیم.

وی ادامه داد: افق چهار ساله شهرستان میرجاوه در طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۵۴۵ واحد ویلایی است که با اقدامات مطلوب انجام شده در زمینه الحاق اراضی به محدوده این شهر، زمین برای ساخت هزار و ۲۸۱ واحد ویلایی تامین شده است.

وی تصریح کرد: در سایت طرح نهضت ملی مسکن میرجاوه به مکان‌یابی مناسب اجرای طرح توجه ویژه شده است تا با ساخت منازل یک طبقه حیاط دار توسط خود شهروندان منطبق با فرهنگ منطقه شاهد افزایش سرعت ساخت و کاهش هزینه این بخش باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha