• یکشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060401963
  • خبرنگار : 50175

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان خبر داد

ویزیت رایگان ۷۰ هزار نفر در بیمارستان صحرایی لرستان

ویزیت رایگان ۷۰ هزار نفر در بیمارستان صحرایی لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از ویزیت رایگان ۷۰ هزار نفر در بیمارستان صحرایی استان خبر داد.  

سردار باقری امروز چهارم شهریور ماه در نشست شورای اندیشه‌ورزی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) هدف از برگزاری این نشست و عقد تفاهم نامه تخصصی با دانشگاه علوم پزشکی لرستان را ارائه خدمات تخصصی‌تر به مردم منطقه دانست و اظهار کرد: علاوه بر بار معنوی این امر خیر، هدف ما ارائه خدمات سلامت به مردم مناطق محروم استان است.

وی نیازسنجی مردم منطقه برای دریافت ارائه خدمات سلامت در بحث اردوهای جهادی و برپایی بیمارستان‌های صحرایی را مهم دانست و افزود: امروز یک سری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در استان وجود دارد که در بحث اردوهای جهادی باعث کیفی سازی ارائه ی خدمات سلامت است.

سردار باقری از ویزیت رایگان ۷۰ هزار نفر در استان لرستان با عنوان برگزاری اردوهای جهادی و برپایی بیمارستان صحرایی خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این خدمات رایگان، مردم در درمانگاه‌های سپاه با ۲۰ درصد کمتر از تعرفه‌های دولتی که مبلغی ناچیز است؛ ویزیت می‌شوند و در صورت نیاز تحت درمان نیز قرار می‌گیرند و عقد این تفاهم‌نامه هم در راستای ارائه خدمات تخصصی‌تر توسط پزشکان متخصص استان با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی لرستان در درمانگاه شهید امیری است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزاری جلسات هیات اندیشه‌ورزی در دانشگاه را کمک به حوزه درمان دانست که باید به‌گونه‌ای برگزار شود که راهگشا باشد.  

همچنین در این نشست بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز همکاری این دانشگاه با سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در بحث اردوهای جهادی و برپایی بیمارستان‌های صحرایی سپاه و بسیج جامعه پزشکی همکاری خوبی با دانشگاه داشته و دارند که جای تشکر و قدردانی است.   

وی عقدتفاهم نامه با کمیته امداد استان و همکاری با موسسه ملی مرهم و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در سطح ملی را تنها بخشی از فعالیت‌های برون بخشی این دانشگاه و عقد تفاهم نامه به‌منظور ارائه خدمات تخصصی در حوزه سلامت استان دانست که در نوع خود بی‌نظیر است.  

گفتنی است، در این نشست اعضای شورای اندیشه ورز پیشنهادات سازنده خود را در راستای تحقق اهداف سازمانی بیان نمودند و ضمن قدردانی از خدمات دکتر ویسکرمی به‌عنوان رئیس سابق این شورا، حکم ریاست دکتر یحیی بهاروند به‌عنوان رئیس جدید شورای اندیشه ورزی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به وی تقدیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha