• یکشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060401867
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

خادمان ملت اجرای دقیق سیاست‌های کلان نظام را در دستور کار خویش قرار دهند

خادمان ملت اجرای دقیق سیاست‌های کلان نظام را در دستور کار خویش قرار دهند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: خادمان ملت اجرای دقیق سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار خویش قرار دهند.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهریور ماه، آغاز هفته دولت فرصتی است مغتنم، جهت تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر که به حق تجلی راستین و اسوه های خدمتگزاری خالصانه و بی منت به مردم بودند.

وی خاطرنشان کرد: این ایام مبارک فرصتی ارزشمند برای همه ارکان دولت و خادمان ملت است تا با الگوگیری از ویژگی های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر و تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم و تقویت همه جانبه وحدت و همدلی و نیز بهره گیری از مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی کشور، در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تلاش و مجاهدت کرده و اجرای دقیق سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار خویش قرار دهند.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: آنچه باعث ماندگاری نام شهید رجایی شد اخلاص در عمل و ساده زیستی و حفظ بیت‌المال بود گفت: شهدا الگوهای راستین ما هستند و به فرموده مقام معظم رهبری ما به وسیله شهدا می‌توانیم راه را پیدا کنیم.

مرادی بیان کرد: شهیدان رجایی، باهنر و سید الشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری بودند و هفته دولت فرصتی برای تفکر، اندیشه و حرکت به سوی دلدادگی و صفا، مردم‌داری و خلوص، همدلی و همزبانی است.

وی ادامه داد: ادامه‌دادن راه شهدای خدمت باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌شود، رئیس‌جمهور شهید در سطح پائین‌ترین مردم جامعه زندگی می‌کرد، شهید رئیسی فردی بود که مسئولیت‌های بالایی را طی کرد تا به ریاست‌جمهوری رسید، او با وجود همه مدارج علمی و مسئولیت‌ها ساده‌زیست بود و مظلومانه به شهادت رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha