• یکشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060401819
  • خبرنگار : 30147

فرماندار رشتخوار:

گزارش‌های مسئولان از اقدامات صورت گرفته امید را در مردم زنده می‌کند

گزارش‌های مسئولان از اقدامات صورت گرفته امید را در مردم زنده می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را در ناامید کردن مردم به کار گرفته‌اند، اظهار کرد: بدون شک ارائه به موقع گزارش‌های مسئولان از اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته نه تنها توطئه‌های دشمان را خنثی بلکه امید را در مردم زنده می‌کند.

حسین باهوش در گفت‌وگو با ایسنا هفته دولت را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: همه مسئولان مکلفند با اقدامات به موقع و تلاش برای رفع مشکلات، مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

وی در همین خصوص ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و شهید آیت‌الله دکتر رئیسی، گفت: همزمان با هفته دولت ۵۱ پروژه عمرانی در شهرستان کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رشتخوار بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این هفته ۲۸ پروژه عمرانی شامل ۵ پروژه کلنگ زنی به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان و ۲۳ پروژه افتتاحیه به مبلغ ۱۵۵ میلیارد تومان خواهیم داشت.

پروژه‌هایی که در این هفته افتتاح می‌شوند در قالب طرح‌های انتقال آب جنگل، مخابرات و ارتباطات، برق، کشاورزی، ورزشی، راه، مسکن بهزیستی، سایت اداری و... جمعاً به مبلغ ۱۷۲ میلیارد تومان در شهرستان رشتخوار به بهره‌برداری خواهد رسید.

باهوش بیان کرد: در حوزه‌های مختلفی از جمله؛ آب، راه، چمن مصنوعی، آسفالت معابر، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ... فعالیت‌ها و اقدامات به خصوصی در راستای خدمت به مردم انجام شده است و وظیفه ماست تا به‌عنوان یک فرد مسئول این اقدامات را در قالب مقوله جهاد تبیین به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی با بیان اینکه آنچه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، تنها گوشه‌ای از اقداماتی است که طی چند سال اخیر در شهرستان انجام شده است، افزود: شهید رجایی و باهنر به دلیل ویژگی‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه‌ای که داشتند خداوند نام و یاد این دو شهید بزرگوار را در ذهن ملت ما ماندگار قرار داد.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه هفته دولت بهانه‌ای برای ارائه خدمات، پیشرفت‌ها و تحقق طرح‌ها  برای اطلاع‌رسانی به مردم عزیز است، افزود: از آثار و فواید این اطلاع‌رسانی ایجاد امید به آینده انقلاب در دل ملت است.

وی با اعلام اینکه دشمن تلاش خود را بر سیاه نمایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام به کار گرفته است، گفت: بیان به موقع خدمات تمامی تبلیغات دشمن را خنثی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha