• یکشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403060401804
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۶۰ میلیارد تومان پروژه به مناسبت هفته دولت در نیکشهر

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۶۰ میلیارد تومان پروژه به مناسبت هفته دولت در نیکشهر

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار نیکشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پروژه های مهم عمرانی و زیر ساختی در سطح شهرستان نیکشهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

مجیب حسنی در گفت وگو با ایسنا، افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شورای اداری شهرستان نیکشهر در مجموع در ایام هفته دولت امسال ۸۶۰ میلیارد تومان پروژه در بخش های عمرانی، ورزشی، خدماتی، برق رسانی، بهداشتی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: این پروژه‌ها نسبت به سال گذشته از نظر اعتبار هزینه شده ۱۰۰ درصد و از نظر تعداد پروژه‌ها ۶۰ درصد افزایش داشته‌است.

فرماندار شهرستان نیکشهر افزود: در ایام هفته دولت در بخش‌های مرکزی، بنت و آهوران ۳۶۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی می‌شود که برخی از پروژه‌هایی که کلنگ آنها به زمین زده می‌شود عملیات مقدماتی آن آغاز شده است.

حسنی در ادامه بیان کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تحولی بزرگ در ساخت مسکن و اجرای طرح هادی در سطح شهرستان صورت گرفته است که در ایام هفته دولت بیش از ۶۰۰ مسکن روستایی و ۳ طرح هادی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان نیکشهر گفت: همچنین بیش از ۱۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: در حوزه ارتباطات در مجموع در سطح شهرستان ۲۴ سایت اینترنت نسل چهارم افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

حسنی افزود: در حوزه طرح‌های اقتصادی و جهاد کشاورزی علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی و پروژه های مرمت و بازسازی قنوات، ۳ واحد پرورش مرغ گوشتی افتتاح و به ظرفیت تولید مرغ شهرستان اضافه خواهد شد.

فرماندار نیکشهر همچنین گفت: در ایام هفته دولت با حضور مسئولان استانی چندین طرح دیگر در حوزه‌های ورزشی، راهداری، آموزشی و فعالیت‌های عمرانی دهیاری‌ها افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha