• یکشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403060401802
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رزمایش گروه‌های جهادی ادارات در سیستان و بلوچستان برگزار شد

رزمایش گروه‌های جهادی ادارات در سیستان و بلوچستان برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج ادارات و کارمندان و اربعین حسینی رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی ادارات سیستان و بلوچستان و طرح شهید رجایی در قالب توزیع ۸۵۸ یخچال بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در حسینیه ثارالله (ع) زاهدان برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در این رزمایش اظهار کرد: بسیج پیوسته مرجع خیرات و برکات فراوان بوده است و در عرصه‌های مختلف و موضوعات متعدد توانسته رسالت و مأموریت خودش را در عرصه‌های سخت، نیمه‌سخت، نرم و ترکیبی به شایستگی انجام دهد این به‌خاطر همین بسیجیان است که زمانی به پا خاستند و لباس رزم پوشیدند و با همه ظرفیت در مقابل دشمنان قسم‌ خورده ایران اسلامی ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: بسیجیان به شایستگی توانستند رسالت خود را دنبال کنند و یک عبرت ماندگار ساختند و برای همه آنهایی که پیوسته به دنبال تضعیف این حرکت عظیم انقلاب بودند در مقطعی که دشمنان قسم‌خورده ما تمرکز کردند با جنگ نرم اقدام کنند باز هم بسیجیان بودند که با همان نگاه و با همان تفکر در ایران ایستادند در جنگ ترکیبی هم همان اقدام شایسته را شاهد بودیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در اقصی‌نقاط جمهوری اسلامی ایران در عرصه خدمت یک حرکت ارزشمند انجام می‌شود اتفاقاتی که درگذشته با همت بلند شما رقم خورده است جای افتخار دارد؛ اما امروز در کنار همه موضوعات به یک مهم باید بپردازیم که اولویت اول ما است؛ دشمنان قسم‌ خورده ما به دنبال القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی هستند در صف اول نظام هم کارگزاران نظام اسلامی قرار دارند در صف اولی که باید این مهم دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ما با بهره‌مندی از تجارب خوبی که داریم با استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیری که در کشور داریم و وظیفه خودمان را به نحوه شایسته‌ای دنبال کنیم بسیجیان ما نسبت به انجام وظایف سر از پا نمی‌شناسند مجموعه کارکنان سازمان را نیز باید وادار، تشویق و ترغیب به انجام این حرکت باید کرد ما شک نداریم اگر این مهم را بیش از گذشته توجه کنیم؛ اما آن چیزی که می‌تواند به ما عزت بیشتر بدهد سلامت و صمیمیت است ما ظرفیت داریم از فرصت ویژه‌ای که در اختیار داریم استفاده کنیم.

شفائی اذعان کرد: باهمت بلند انتظار می‌رود بیشتر از گذشته وظایف خود را انجام دهیم و شرایط را به صورتی مهیا کنیم که از فرصت‌ها بهترین استفاده شود و در یک بازه زمانی کوتاه بتونیم روند رفع مسائل را تسریع کنیم و شاهد افتخارات بیش از گذشته باشیم.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از ادارات و گرامی داشت یاد و خاطر رئیس‌جمهور شهید بیان کرد: در ایام اربعین هستیم امام بزرگوار درس زندگی به ما داد این ایام را تسلیت عرض می‌کنم، آنچه که مهم است خدمت به مردم است اگر ارق خدمت داریم؛ یعنی با تمام وجود تلاش کنیم خدمت جهادی همیشگی است؛ یعنی درب ادارات باید به روی مردم باز باشد و تسریع و حل مشکلات مردم را در نظر بگیریم از وظایف مهم در ادارات است.

وی ادامه داد: اگر فردی در اداره‌ای مراجعه می‌کند و اگر کم‌کاری صورت گیرد باید بدانیم فردای قیامت پاسخگو هستیم اگر مسئولیتی را برعهده می‌گیریم باید با تمام وجود آن را انجام دهیم مخصوصاً مدیران گرامی این امر را باید مدنظر قرار دهند و کار مردم را در همان ساعت انجام شود.

استاندار تصریح کرد: کار مردم را به فردا نیندازید و بین آشنا و غریبه تفاوت نگذارید باید کار مردم را راه انداخت و آن میزی که در ادارات است نیز همان میز خدمت است همه جامعه باید در تلاش و کوشش باشند تا کار جهادی انجام دهیم این توصیه اسلام است و با تلاش و کوشش است که به پیشرفت می‌رسیم.

حسن صنعتکاران، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در ادامه این رزمایش با گرامی داشت یاد و خاطره شهید رئیسی که تعریف جدیدی از مدیریت را عرضه کردند بیان کرد: مردم هر جامعه نیازمند نرم‌افزار اختصاصی و خاص خودشان هستند، خاص انقلاب اسلامی که دایره تمدنی را در پیش دارد.

وی ادامه داد: در این دایره حتماً نیاز هست که با نرم‌افزار خاص خودش حکمرانی را انجام دهد، سیاست کلی مقام معظم رهبری در حوزه اداری یکی از آن نرم‌افزارها است و مقابله با فساد یکی دیگر از آن نرم‌افزارها است یکی از آن دستگاه‌هایی که باید کمک دهد به دولت در این حوزه سازمان بسیج ادارات و کارمندان است که صدها هزار نفر از کارمندان را سازماندهی کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha