• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403060301645
  • خبرنگار : 50136

فرماندار ارومیه خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۱ پروژه در ارومیه طی هفته دولت

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۱ پروژه در ارومیه طی هفته دولت

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شهرستان ارومیه گفت: در هفته دولت در سال جاری ۲۲۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۸ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

غلامحسین عماری،سوم شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۲۱۷ پروژه و کلنگ‌زنی ۴ پروژه در شهرستان افزود: پروژه‌های عمرانی شهرستان شامل ۱۸۲ پروژه افتتاحی با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و ۲۷۰میلیارد ریال و پروژه‌های کلنگ زنی شامل ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۴۶ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: از شاخصترین پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در شهرستان می‌توان به پروژه آبرسانی به شهر ارومیه با هزینه کرد اعتباری به مبلغ ۷۲۲ میلیارد ریال توسط شرکت آب منطقه ای و پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان ارومیه با هزینه کرد ۷۳۰ میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان و احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای بادکی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال توسط اداره کل ورزش وجوانان استان و پروژه‌های اجرای طرح هادی روستایی در روستاهای شهرستان ارومیه با هزینه کرد بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد. 

عماری افزود: پروژه های عمرانی شاخص کلنگ زنی به احداث خط ۴۰۰ کیلوولت توسط شرکت توزیع برق منطقه ای استان با اعتباری بالغ بر ۵۸۰۰ میلیارد ریال و پروژه های احداث انبار غذا و دارو و احداث خانه بهداشت قورت تپه ارومیه با اعتباری بالغ بر ۲۴۶ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی است. 

فرماندار گفت: پروژه‌های اقتصادی شهرستان نیز شامل ۳۵ پروژه اقتصادی قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۱۳۷۹۷میلیارد ریال  و پروژه‌های کلنگ زنی این حوزه شامل بک پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال است که در مجموع برای ۶۸۹ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

عماری ادامه داد: از شاخصترین پروژه‌های اقتصادی  قابل افتتاح در شهرستان می توان به پروژه تولید انواع کنسانتره میوه تازه_ پوره میوه و سبزیجات_ رب گوجه فرنگی با هزینه کرد اعتباری به مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد ریال و پروژه کشتارگاه مرغ با هزینه کرد اعتباری به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال و پروژه یک شرکت تولید لایه استرچ از پلی اتیلن با هزینه کرد اعتباری به مبلغ ۵۷۴ میلیارد ریال می‌توان اشاره کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha