• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403060301580
  • خبرنگار : 71951

برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ورامین

برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ورامین
عکس آرشیوی است

ایسنا/تهران رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین خبر داد.

«قاسم رضایی» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در گفت و گو با ایسنا گفت: طبق سنوات گذشته اجتماع مردم در امامزاده یحیی (ع) و امامزاده طاهر و مطهر برگزار می‌شود.

رضایی تصریح کرد: هزاران نفر از زائران در روز اربعین حسینی در صحن و سرای این امامزادگان واجب التعظیم اجتماع کرده و همنوا با اسرای دشت کربلا به عزاداری می پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: موکب و ایستگاه پذیرایی از زائرین اربعین در مسیر قرچک به شهرستان ری برای زیارت عبدالعظیم حسنی (ع) بر پا شده که خدمات رسانی به زائران جامانده را انجام می دهند.

رضایی تصریح کرد: در سفره احسان حسینی که پس از اقامه نماز ظهر و عصر پهن می‌شود ۲۰۰۰ پرس غذا بین عزادارن حسینی توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: مهم‌ترین و پرافتخارترین برنامه‌ای که در چند سال اخیر برگزار شده همایش پیاده روی جاماندگان اربعین است که این برنامه در شهرستان ورامین در دو مسیر توسط تعدادی از همشهریان مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در پایان از برگزاری عزاداری در حرم جعفر بن موسی الکاظم (ع) خبر داد و تصریح کرد: در حرم برادر بلافصل امام رضا (ع) کاروان‌های عزاداری در قالب دسته‌های سینه زنی و زنجیرزنی، موکب و ایستگاه‌های صلواتی از عزاداران حسینی پذیرایی و در مظلومیت سبط رسول اکرم(ص) عزاداری می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۱۲:۲۴

بسیار.عالی.است.احیاوبزرگداشت.اربعین.اجرک.الله

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۰۱:۵۸

ایشالا مردم ورامین بسیج بشن و تمام اتباع رو از ورامین و پاکدشت پاک کنن.ایران به غیرت شما افتخار میکنه بزارین مردم ببینن ورامینیها هنوزم اراده کنن بیگانه رو ازشهروروستای خودشون بیرون میکنه.یاعلی مدد