• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403060301560
  • خبرنگار : 50382

فرماندار خبرداد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۵ پروژه عمرانی و خدماتی در لامرد طی هفته دولت

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۵ پروژه عمرانی و خدماتی در لامرد طی هفته دولت

ایسنا/فارس فرماندار لامرد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۵ پروژه و طرح عمرانی و خدماتی به ارزش یک میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

احمد خضری امروز، ۳ شهریورماه در آیین غبار رویی گلزار شهدای لامرد که همزمان با آغاز هفته دولت با حضور جمعی مسئولان شهرستان برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید راه خدمت آیت‌الله رئیسی را گرامی داشت و رای اعتماد مجلس به تمامی وزرای دولت چهاردهم را فرصت مغتنمی برای تداوم خدمت به مردم دانست.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت ۵۵ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان لامرد به بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد که ارزش این طرح‌ها یک هزار میلیارد تومان است. 

فرماندار لامرد گفت: این طرح‌ها در حوزه نوسازی مدارس، بهسازی شهری و روستایی، بهداشت و درمان، مسکن محرومین، راه و شهرسازی، هلال احمر و حوزه خدمات‌رسانی آب و برق است.

خضری تصریح کرد: امسال با توجه به تخصیص منابع بانکی به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری مردمی در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و خدماتی پنج طرح در بخش خصوصی نیز جزوه پروژه‌های هفته دولت در شهرستان لامرد است.

فرماندار لامرد همچنین گفت: بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی فارس ۴۱ میلیارد تومان از سهم عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌های لامرد، اشکنان، علامرودشت، خیرگو، چاهورز و اهل بر اساس سرانه جمعیتی طی روزهای آتی واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس سهم شهرداری لامرد ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، اشکنان ۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، علامرودشت ۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، خیرگو یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، چاهورز یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان و شهر اهل ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان برآورد شده که به حساب شهرداری‌ها به منظور هزینه‌کرد در عمران شهری واریز خواهد شد.

خضری اضافه کرد: سهم دهیاری‌های شهرستان لامرد از محل عوارض آلایندگی نیز ۳۶ میلیارد تومان است که بر اساس سرانه جمعیتی سرشماری سال ۱۳۹۵ به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، سهم عوارض آلایندگی‌های پارس جنوبی در شهرستان لامرد ۷۷ میلیارد برآورد شده است که در اختیار سازمان امور مالیاتی استان فارس قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha