• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403060301343
  • خبرنگار : 71299

رئیس کل دادگستری استان ایلام:

اختلاف مالی در پرونده ۱۲ میلیارد ریالی در ایلام به سازش منجر شد

اختلاف مالی در پرونده ۱۲ میلیارد ریالی در ایلام به سازش منجر شد

ایسنا/ایلام رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: ستاد صبر و شورای حل اختلاف شهرستان ایلام موفق به ایجاد صلح و سازش در یک فقره پرونده‌ مالی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال شد.

 دکتر «عمران علی‌محمدی» در این خصوص اظهار کرد: با تلاش و پیگیری بی‌وقفه هیئت مرکزی ستاد صبر استان و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ایلام، صلح و سازش در پرونده‌ای با موضوع اختلاف مالی به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال صورت گرفت.

 وی در ادامه افزود: خوشبختانه ستاد صبر و اعضای شورای حل اختلاف ایلام بر اساس وظیفه ذاتی خود برای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ ارجاعی تمام تلاش خود را به کار گرفتند و طرفین این پرونده نیز با تأسی از سیره معصومین علیهم السلام نسبت به مصالحه مبادرت کردند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین تأکید کرد: تحقق این دستاورد در کنار دیگر پرونده‌های منجر به مصالحه حاصل تلاش بی‌وقفه ستاد صبر، هیئت‌های صلح و اعضای شوراهای حل اختلاف استان است.

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، وی خاطرنشان کرد: ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین از شاخص‌ترین توصیه‌ها و آموزه‌های دینی است و اگر روحیه گذشت و برادری مبنای عمل آحاد مردم قرار گیرد قطعا موجب ارتقای امنیت روانی و نهادینه شدن اخلاق و معنویت در سطح جامعه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۰۹:۲۸

باسلام انصافاهئیت صلح تلاش شبانه روزیشان ستودنی است این افراد بدون حقوق فقط عمرووقت خودرابدون1ریال دریافتی فقط به صرف خدمت به مردم کارمی کنند انصافابایدقدردان این بزرگان باشیم وازدکترعلیمحمدی صمیمانه تشکر می کنم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۱۶:۴۴

پرونده چه بوده هم کلاه برداری

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۰۰:۵۲

سلام ودرود خداوند به حاج عمران علی محمدی و همکاران بی توقع و بی منت ایشان در شورای حل اختلاف استان ایلام_ بدون شک اعمال نیک وحسنه تک تک این بزرگواران در پرونده ای مخصوص ومحفوظ نزد خداوند سبحان است.... خوشا به سعادت این بزرگواران_