• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403060301327
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر خبر داد

کشف ۳۵۰ تن احتکار حبوبات در آذرشهر

کشف ۳۵۰ تن احتکار حبوبات در آذرشهر

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از کشف ۳۵۰ تن احتکار حبوبات به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد نعمتی اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان از وجود یک انبار احتکار کالا در حاشیه شهر ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: دراین راستا ماموران انتظامی با همکاری عوامل ادارات جهاد کشاورزی و اداره صنعت و معدن شهرستان موفق شدند با اقدام هوشمندانه و انجام تحقیقات و کارهای اطلاعاتی، محل انبار مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار،مقدار ۳۵۰ تن حبوبات احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۱۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر با اشاره به پلمب محل احتکار کالا،خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نعمتی در پایان مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و برهم زنندگان نظم بازار را از مهمترین برنامه های پلیس شهرستان آذرشهر عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و سود جویی از اقلام خوراکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری عامل قدرت نمایی توسط پلیس شهرستان میانه

سرهنگ حسن رفیعی، فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری فردی شرور که در یکی از پارک های شهرستان اقدام به قدرت نمایی، عربده‌کشی کرده و موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود، خبر داد و اظهار کرد: در پی خبر واصله به مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر اینکه فردی اقدام به قدرت نمایی، عربده کشی و برهم زدن نظم عمومی پارک را می نمود، شناسایی و دستگیری آن در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران و اقدام قاطع، متهم را بلافاصله شناسایی و دستگیر نموده و به مقرر پلیس دلالت دادند.

وی با اشاره به اینکه متهم تحویل مرجع قضایی شد، بیان کرد:افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آنها گرفته خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha