• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403060301320
  • خبرنگار : 50605

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان:

ملت خواهان وفاق و همدلی مسئولان هستند

ملت خواهان وفاق و همدلی مسئولان هستند

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران خواهان وفاق و همدلی مسئولان در رده‌های مختلف هستند و حوصله سیاسی بازی را ندارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی حسناتی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کابینه دولت چهاردهم و رأی اعتماد، اظهار کرد: وفاق و همدلی بین مسئولان بسیار مهم است و برای حل مشکلات کارگشا خواهد بود.

وی افزود: گفتمان رئیس‌جمهور جدید ایجاد چنین فضایی در کشور است که در انتخاب وزرا هم به همین موضوع توجه کرده و وارد بازی‌های سیاسی نشد.

امام‌جمعه نجف‌آباد معتقد است مجلس وظیفه خودش را باید در انجام امور انجام دهد، ولی همراهی با وزرا و دولت امکان رفع مشکلات ‌ جامعه را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسناتی ادامه داد: تمام وزارتخانه‌ها مهم بوده، چراکه هر یک وظیفه‌ای در حد خود دارند و باید به آن بپردازند که حمایت از وزرا و تیم اجرایی لازم است.

وی با بیان اینکه پیشرفت کشور بسیار مهم است، تصریح کرد: در سایه وفاق و همدلی به قله‌های پیشرفت خواهیم رسید و معضلات فرهنگی و اقتصادی رفع خواهد شد و نباید حاشیه پردازی کرد.

به اعتقاد این عضو از مجلس خبرگان رهبری مردم دیگر تحمل سیاسی بازی و اختلافات حزبی مسئولان را ندارند و باید از این فضا دور شد تا اوضاع و احوال کشور روند روبه رشدی پیدا کند.

حسناتی با بیان اینکه ایران در دنیا خوش درخشیده و دشمنان از این نظام سیلی خورده‌اند، خاطرنشان کرد: شکست دشمنان باعث شده که آن‌ها در کشور معضل ایجاد کنند در این حال باید در کنار یکدیگر پیش برویم و راه را بر آنان ببندیم.

وی یادآور شد: تفرقه‌افکنی فرصت ساز برای دشمنان بوده و به همین خاطر باید وفاق و همدلی را توسعه داد و مانع از نفوذ دشمن بشویم.

حسناتی جریان پیاده‌روی اربعین را نمادی از وحدت شیعیان، مسلمانان و آزادی خواهان دانست و گفت: چنین حرکتی در دنیا بی‌نظیر بوده و در مسیر انتظار و فرج امام زمان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha