• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403060301227
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان:

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و تقویت اعتماد ملی است

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و تقویت اعتماد ملی است

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی، اعتماد مردم بوده و هفته دولت بهترین فرصت برای جهاد تبیین و امیدآفرینی در راستای اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات و تقویت اعتماد ملی مردم است.

سیدمحمدرضا هاشمی امروز (سوم شهریور ماه) در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، یاد و خاطره شهید رئیسی، شهید خدمت و شهید جمهور، اظهار کرد: حضرت آیت‌الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی از نجف به کربلا و دوباره در برگشت به‌صورت پیاده سفر کرد و در عصر جدید، پایه‌گذار و رونق‌دهنده سنت پیاده‌روی همایش میلیونی اربعین است.

وی بیان کرد: با اقدامات مناسب از سوی میراث فرهنگی، روستای قلعه آقا شاهرود، زادگاه مرجع تشییع جهان اسلام، آیت‌الله العظمی شاهرودی را بتوانیم به‌عنوان قطب فرهنگی دینی به جهان اسلام معرفی کنیم.

او گفت: موکب رسانه‌ای فجر و موکب سفیدپوشان که در حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه و همچنین خدمات بهداشتی در کشور عراق مشغول فعالیت هستند، امری بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان ادامه داد: سفر دور دوم شهید جمهور به استان سمنان به بهترین شکل ممکن برگزار و مصوبات سفر دور اول نیز به خوبی انجام شد که امری بسیار با اهمیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: برای دکتر پزشکیان، انسان فرزانه، دانشمند، صادق و مردمی در ادامه مسیر به همراه اعضای جدید هیئت دولت که با وفاق ملی رای ۱۰۰ درصدی از مجلس گرفت، در حوزه خدمت به مردم آرزوی توفیق داریم.

هاشمی گفت: دیدار چهره به چهره با مردم، برنامه‌های مردم‌محور، برپایی میز خدمت، افتتاح پروژه‌ها، نشست با نخبگان و خانواده شهدا، برنامه‌های متعدد در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری از جمله برنامه‌های هفته دولت امسال در استان سمنان است.

وی همچنین بیان کرد: ۷۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت ۱۴۰۳ در سطح استان سمنان با اعتباری بالغ بر ۵۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۶۷۵ پروژه عمرانی و مابقی اقتصادی است. با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، برای ۲۲۱۲ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد و در ۱۰۸ پروژه، عملیات اجرایی توسط بخش خصوصی در شهرداری‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha