• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403060301104
  • خبرنگار : 50666

رفاه حال عزاداران حسینی در اصفهان با محدودیت ترافیکی

رفاه حال عزاداران حسینی در اصفهان با محدودیت ترافیکی

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، هم‌زمان با اربعین حسینی، محدودیت‌های ترافیکی کلان‌شهر اصفهان را که از ساعت ۷ صبح یکشنبه (۴شهریورماه ۱۴۰۳) اعمال می‌شوند، تبیین کرد.

 سرهنگ علی‌اصغر زارع در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: پلیس باتوجه‌به محل هیئت‌ها و مراسم عزاداری محدودیت‌ها و پوشش ترافیکی را تعیین کرده‌ است. خیابان‌ها و مسیرهای این محدوده نیز کاملاً مشخص است و در اختیار عموم قرار دارد.

او با نظر به خیابان‌های شهر اصفهان توضیح داد: محدوده‌های منتهی به گلستان شهدا، پیرامون میدان امام خمینی‌(ره)، میدان احمدآباد، میدان لاله به‌سمت پل شهیدان طیاره بخشی از حوزۀ ترافیکی فردا است. به‌علاوه، میدان‌ بزرگمهر، میدان آزادی به‌سمت خیابان امام سجاد(ع)، میدان شهید لاوی و میدان بسیج، چهارراه نورباران به‌سمت میدان مشتاق نیز تحت نظارت و کنترل قرار می‌گیرند.

این مقام پلیس راهور با نظر به دیگر محدوده‌های ترافیکی افزود: در تقاطع مشتاق _ حمزه به‌سوی میدان مشتاق، شمال میدان خواجو به‌سوی میدان مشتاق، محدودۀ پل غدیر به‌سوی چهارراه آبشار، چهارراه فرایبورگ به‌سوی میدان بسیج نیز به‌منظور رفاه حال شهروندان محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

سرهنگ زارع توضیح داد: میدان فیض به‌سوی میدان بسیج، خروجی بزرگراه شهید همت به‌سمت میدان شهید لاوی و تمامی خیابان‌های منتهی به خیابان امام سجاد(ع) نیز روز اربعین در حوزۀ نظارت ترافیکی قرار می‌گیرند تا عزاداران اباعبدالله حسین(ع) درنهایت آسایش این آیین گرانقدر را به جا آورند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان پس از نام‌بردن محدوده‌های مشخص‌شده که از ساعت ۷ صبح تحت کنترل هستند، یادآرو شد: تأکید داریم که در روز یکشنبه، افراد از رانندگی در مسیرهای اعلام‌شده خودداری و در صورت نیاز از ‌مسیرهای جایگزین در خیابان‌های موازی و اطراف استفاده کنند.

او دربارۀ محدودیت‌های بیشتر گلستان شهدا تصریح کرد: توقف در هر دو خط روبه‌روی گلستان شهدا از ساعت ۱ بامداد ممنوع شده است و ادامه دارد. از ساعت ۱۷ الی ۲۱ روز اربعین نیز در محدودۀ گلستان شهدا محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha