• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060301090
  • منبع : نمایندگی زنجان

برپایی ۱۲ موکب در مجتمع‌های بین‌ راهی زنجان در آستانه اربعین

برپایی ۱۲ موکب در مجتمع‌های بین‌ راهی زنجان در آستانه اربعین

ایسنا/زنجان معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: ۱۲ موکب در تاسیسات گردشگری بین‌ راهی این استان برای پذیرایی از زائران اربعین برپا شده‌اند. 

داود آبیان امروز (سوم شهریور ماه) اظهار کرد: ۱۲ واحد پذیرایی و مجتمع گردشگری در استان با برپایی موکب در مقابل این واحدها به زائران خدمات می‌دهند. شش موکب در مجتمع‌های بین‌ راهی شامل مجتمع شهریار واقع در کیلومتر ۶۵ آزادراه زنجان - تبریز، مجتمع رونیکام واقع در کیلومتر ۳۲ آزادراه زنجان - تبریز، مجتمع ملل واقع در کیلومتر ۹۹ رمپ ۱ خروجی آزادراه قزوین - زنجان، مجتمع آی‌سو واقع در کیلومتر ۱۰ آزادراه زنجان - تبریز، مجتمع گون‌آی واقع در کیلومتر ۸ آزادراه زنجان - تبریز و مجتمع امام خمینی (ره) واقع در کیلومتر ۵۵ محور زنجان - بیجار در شهرستان زنجان برپا شده است. 

او ادامه داد: شش موکب در مجتمع‌های بین‌ راهی شش مجتمع غزال شمالی و غزال جنوبی واقع در کیلومتر ۷۸ آزادراه زنجان - قزوین در شهرستان خرمدره، مجتمع پاسارگاد واقع در کیلومتر ۹۲ آزادراه زنجان - قزوین در شهرستان ابهر، مجتمع شهرآفتاب واقع در کیلومتر ۴۹ اتوبان زنجان - قزوین در شهرستان سلطانیه، مجتمع ولایت واقع در کیلومتر ۴۵ محور قیدار - همدان و مجتمع قمربنی هاشم (ع) واقع در کیلومتر ۱۸ محور قیدار - ابهر در شهرستان خدابنده برپا شده است. 

آبیان بیان کرد: با توجه به ویژگی و موقعیت جغرافیایی این استان و قرار گرفتن در محورهای ارتباطی، هر سال زائران بسیاری برای زیارت امام حسین (ع) و شرکت در همایش پیاده‌روی حسینی از این مسیر عبور می‌کنند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان زنجان، او با اشاره به اینکه امکانات سرویس‌های بهداشتی وسیعی را در طول مسیر فراهم شده است، افزود: بنر اطلاع‌رسانی درباره دریافت شکایت‌ها و نظرهای مردمی مقابل همه این تاسیسات و سرویس‌های بهداشتی نصب شده و مردم می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۹ هرگونه نقص و مشکل را در میان بگذارند و پیگیری کنند و بازدیدهای نظارتی به‌طور مستمر تا پایان ایام اربعین در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha