• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060301014
  • خبرنگار : 30147

یک نماینده مجلس:

مجلس برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در کنار دولت است

مجلس برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در کنار دولت است

ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با رأی به کابینه پیشنهادی ثابت کرد که برای گره‌گشایی از مشکلات مردم پای کار و در صحنه است.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در حاشیه افتتاحیه‌های هفته دولت در گفت و گو با ایسنا تاریخ ۴۵ ساله انقلاب را پرافتخار و پربرکت دانست و اظهار کرد: دشمن برای ایجاد ناامیدی مدام القاء می‌کند که بعد از انقلاب کاری انجام نشده و اگر هم اقدامی شده طبیعی بوده و هر حکومت و نظامی دیگری هم حاکم بود به این پیشرفت‌ها می‌رسیدیم.

وی بیان کرد: اگر وضعیت ایران اسلامی را با برخی کشورهایی که ۵۰ سال قبل به لحاظ بین‌المللی و پیشرفت‌های اقتصادی، تکنولوژی و... هم در ردیف ما بودند مقایسه کنیم می‌بینیم که امروز ایران در چه جایگاه و آنها در چه وضعیتی هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور مصر ۵۰ سال قبل در بسیاری از حوزه‌ها با ما برابر بود اما امروزه جمهوری اسلامی نه تنها در برابر کشورهایی مانند مصر بلکه در کنار کشورهای ابر قدرت جهانی قرار گرفته است، گفت: ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌های تکنولوژی و علوم جدید جزء ۷ تا ۱۰ کشور برتر دنیا است.

وی بیان کرد: دستاوردهایی که دانشمندان ایران در علوم نوظهور مانند لیزر، هسته‌ای، نانو تکنولوژی و ... به دست آورده‌اند در سطح جهان خیره کننده و حیرت‌انگیز است.

نیک‌بین در ادامه با اشاره به تحریم‌های ظالمانه کشورهای مدعی حقوق بشر برعلیه ایران اسلامی افزود: بخش بسیاری از بیماران پروانه‌ای ما به دلیل تحریم‌های ظالمانه و جلوگیری از ورود دارو از سوی آمریکا جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: علیرغم تمامی مشکلاتی که تاکنون دشمنان برای ما به وجود آورده‌اند اما این تحریم‌ها برای کشور برکاتی را به همراه داشت به‌طوری که دانشمندان در حوزه داروسازی موفق شدند برخی از داروهای مربوط به بیماران پروانه‌ای را در داخل کشور تولید کنند.

نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مدیران ما با روحیه و عملکرد جهادی برای خدمت به مردم باید به میدان بیایند، اذعان کرد: کسانی که از شاه پهلوی با افتخار به عنوان شاهنشاه یاد می‌کنند بدانند با اینکه در جنگ جهانی دوم اعلام بی‌طرفی نموده بود اما بازهم به ایران رحم نکرده و کشور را اشغال کردند و با برگزاری جلساتی در پایتخت کشور شاه این کشور را آدم حساب نکردند.

وی در ادامه به رأی خوبی که مجلس شورای اسلامی به اعضاء کابینه چهاردهم دادند اشاره کرد و افزود: مجلس با رأی به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور برادری خودش را نسبت به دولت ثابت کرد.

نیک‌بین با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با رأی به کابینه پیشنهادی ثابت کرد که برای گره‌گشایی از مشکلات مردم پای کار و در صحنه است، خاطرنشان کرد: اکنون دولت باید برادری خودش را در جهت خدمتگزاری به مردم ثابت کند.

وی با تأکید بر اینکه طبق قانون ولی‌فقیه مسئول اعلام سیاست‌های کلی نظام است و تمامی مسئولان کشور باید بر اساس سیاست‌های کلی کشور، سیاست‌گذارها و برنامه‌های خودشان را اجرا کنند، اذعان کرد: گرچه رهبری طبق قانون می‌تواند در همه موضوعات کشور ورود کند اما در طی تمامی این سال‌ها ایشان برای احترام به رای مردم ورودی نداشته و از این حق قانونی خودشان استفاده‌ای نکرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha