• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403060300985
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل صمت فارس خبر داد:

‌افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹ طرح صنعتی فارس در هفته دولت

‌افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹ طرح صنعتی فارس در هفته دولت

ایسنا/فارس مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹ طرح صنعتی در هفته دولت در این استان خبر داد.

حمیدرضا ایزدی امروز، ۳ شهریورماه در نشست صمت فارس با اشاره به جزئیات طرح‌های افتتاحی گفت: حجم سرمایه‌گذاری انجام شده طرح‌های صنعتی ۱۳ هزار و  ۸۲۱ میلیارد تومان با اشتغال ۱۵۷۹ نفر است.

وی افزود: فعالیت و تولید این طرح‌ها در زمینه برش انواع سنگ تزئینی، ظرفیت ۶ هزار تن، انواع صفحه و ورق از کامپوزیت ظرفیت سالیانه ۱۸ هزارتن، صفحات گچی ظرفیت ۶ میلیون متر مربع در سال، انواع طناب و ریسمان از الیاف مصنوعی و پلیمری یک هزار و ۵۰ تن، شیشه سیکوریت ۳ هزار تن، پارچه‌های کوت شده با مواد پلیمری با رزین‌ها با ظرفیت ۳۵۰۰ تن، نوار آبیاری لوله و اتصالات با ظرفیت ۵ هزار تن، جعبه کارتن ظرفیت ۲۰ هزار تن، لوازم بهداشتی و ساختمانی با ظرفیت ۲۱ هزار قطعه، تولید سنگ نما با ظرفیت۸۰ هزارمتر مربع، کلنگ‌زنی تولید و بسته‌بندی و انواع نوشیدنی و قهوه فوری با ۱۷۰۰ تن، کلنگ‌زنی تولید قیر با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن، کلنگ‌زنی آب معدنی با ظرفیت ۸۲ هزار تن، تولید کامپاند و گرانول‌های پلیمری با ظرفیت ۶۶۰۰ تن، فوم سقفی و دیواری با ظرفیت ۱۴۰۰ تن و... است.

ایزدی تصریح کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در شهرستان‌های نی‌ریز، خرم‌بید، شیراز، زرقان، سپیدان، آباده، استهبان(ایج)، صفاشهر، جهرم، قیر و کارزین و لارستان فعالیت دارند.

مدیرکل صمعت فارس اضافه کرد: طرحهای مذکور (۱۶ واحد افتتاح و ۳ طرح کلنگ‌زنی) در راستای تحقق شعار سال، توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تکمیل زنجیره تولید و تامین محصولات مورد نیاز صنایع فلزی و فلزات اساسی، ایجاد اشتغال، صادرات، تامین مصالح ساختمانی داخل، تامین در راستای زنجیره تامین قطعات و محصولات مورد نیاز در ساختمان و صنعت طی هفته دولت در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha