• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060300984
  • خبرنگار : 50163

شهردار ابهر:

مطالبه‌گری حق مردم است

مطالبه‌گری حق مردم است

ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: مطالبه‌گری حق مردم بوده و نشان از اشرافیت مردم به امور شهری است.

عباس‌رضا حیدری امروز (شنبه ۳ شهریور ماه) در جلسه با معتمدان ابهر، مطالبه‌گری را حق مردم دانسته و یادآور شد: از بحث مطالبه‌گری استقبال می‌کنیم زیرا این موضوع ناشی از اشرافیت شهروندان بر مسائل متعدد شهری است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار انجام همه کارهای عمرانی، زیباسازی و فرهنگی اولویت اصلی کار کردن بر روی زیرساخت‌ها بوده است، تاکید کرد: همه تلاش ما وارد نشدن به حاشیه‌ها و پرهیز از انجام کارهای نمایشی بوده است.

شهردار ابهر با یادآوری اینکه همه کارها دارای پیوست‌های فرهنگی و زیرساختی است، گفت: نمونه بارز این موضوع را در ورودی شهر شاهد هستیم زیرا ورودی شهر شناسنامه آن شهر است.

او با اشاره به این مطلب که عملیات اجرایی در ورودی شهر با جدیت تمام در حال انجام است و این پروژه پروژه فاز به فاز اجرا می‌شود، گفت: ورودی هر شهر به‌عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید برای زیباسازی و به‌سازی آن اقدامات اساسی انجام شود.

شهردار ابهر با یادآوری اینکه برای ساماندهی ورودی ابهر از سمت عوارضی تا داخل شهر و در انتهای خیابان طالقانی شمالی و بلوار انقلاب اسلامی نیاز به احداث دو میدان است، ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد، اعضا به اتفاق بر این نظر تأکید کردند که دو میدان برای این نقاط طراحی و اجرا شود.

حیدری هدف از اجرای این طرح‌ها را سهولت تردد در ورودی شهر و آسایش شهروندان عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های عمرانی شهرداری تداوم داشته و عملیات عمرانی جدول‌گذاری، احداث پیاده‌راه و جاده سلامت جنب بلوار شورا حد فاصل شریف‌آباد تا دانشگاه پیام‌نور در راستای رفاه و آسایش شهروندان در حال اجرا است که پیگیر تسریع در اجرای این پروژه‌ها هستیم.

وی در ادامه گریزی به پروژه استخر شناط زد و افزود: این پروژه نیز در حال حاضر فعال بوده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال ساختمان آن به اتمام برسد.

شهردار ابهر با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با اداره برق در راستای افزایش روشنایی و اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی، خاطرنشان کرد: در همین راستا در کل شهر از چراغ‌های LED استفاده خواهد شد و پیمانکار نیز مشخص شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha