• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403060300968
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات کونگ فو کرمانشاه:

کونگ‌فو بانوان کرمانشاه متحول شده است

کونگ‌فو بانوان کرمانشاه متحول شده است

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه روند کونگ فو بانوان در کرمانشاه را روبه رشد توصیف کرد و گفت: قهرمانی در رقابت‌های سوپرلیگ و نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حاکی از تحول بزرگی است که در کونگ فو بانوان کرمانشاه رخ داده است.

مجتبی همتیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نایب قهرمانی تیم کونگ فو بانوان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، اظهارکرد: تیم کرمانشاه با کسب دو نشان طلای بهاره ارجمندنیا و زهرا زارع توانست نایب قهرمان کونگ فو بانوان ایران شود. 

وی افزود: همچنین طی روزهای گذشته تیم کونگ فو بانوان کرمانشاه به عنوان قهرمانی سوپرلیگ کونگ فو ایران دست پیدا کرد. 

رئیس هیات کونگ فو استان با بیان اینکه کونگ فو بانوان کرمانشاه متحول شده، عنوان کرد: تا چندسال پیش در این بخش بسیار ضعیف بودیم و جایگاه چندانی در کشور نداشتیم. 

وی ادامه داد: در این رستا برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم تا کونگ فو بانوان کرمانشاه از این حالت رکود و خمودگی بیرون آید، لذا راه‌اندازی کمیته استعدادیابی بانوان و برگزاری دوره‌های مربیگری و ارتقاء آن در دستور کار قرار گرفت. 

همتیان تصریح کرد: خوشبختانه با مجموعه اقدامات انجام شده، یک تحرک و شور و نشاط دوباره‌ای به کونگ فو بانوان در کرمانشاه بازگشت و اکنون در حال  تبدیل شدن به یکی از قطب‌های کونگ فو بانوان در ایران هستیم. 

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۱۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته کونگ فو در استان فعال هستند که حدود ۴۰ درصد آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گفته رئیس هیات کونگ فو کرمانشاه، در سطح ۱۰ شهرستان استان ۱۰۰ مربی و داور رشته کونگ فو فعالیت می‌کنند که بخشی از آنها بانوان هستند و دو نفر از آنها به نام‌های سمیه رنجبر و سودابه بریموندی به عنوان داور بین‌المللی در مسابقات قهرمانی کشور قضاوت کردند. 

وی با ابراز رضایت از عملکرد کونگ فو بانوان در استان، گفت: آینده بسیار خوب و روشنی پیش‌روی کونگ فو بانوان کرمانشاه است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha