• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403060200819
  • خبرنگار : 71299

رئیس بازرسی کل فراجا اعلام کرد:

افزایش ۴۰ درصدی رضایت مردمی از عملکرد پلیس در کنگره اربعین

افزایش ۴۰ درصدی رضایت مردمی از عملکرد پلیس در کنگره اربعین

ایسنا/ایلام رئیس بازرسی کل فراجا بابیان اینکه برای تأمین نظم وامنیت در موج بازگشت زائران اربعین حسینی کلیه تمهیدات لازم توسط پلیس اندیشده شده است گفت: انتظامی استان ایلام با حضور فعال و ایثارگرانه خود در اجرای مأموریت اربعین نقش مهمی را ایفا کرد.

سردار «مهدی معصوم‌بیگی» در این خصوص اظهار کرد:  همواره برخورد مناسب و رعایت احترام به زائران اربعین از اولویت پلیس است و آمادگی انتظامی و ترافیکی هر چه بیشتر پلیس موج بازگشت زائران برابر تدابیر ابلاغی در حال انجام است .

وی افزود: با درایت و حضور میدانی و فعال فرمانده انتظامی استان ایلام اقدامات قابل تحسین در اربعین امسال صورت گرفت که ضمن پیگیری مستمراقدامات ماموریت اربعین، کارکنان انتظامی استان نیز با نظم و انضباط خاصی در ماموریت اربعین حاضر شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی رضایتمندی زائران اربعین از امنیت ایجاد شده توسط پلیس را سند افتخاری برای این مجموعه دانست و تصریح کرد: خوشبختانه پلیس در این راستا توانسته شرایط خوبی را ایجاد و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کند.

رئیس بازرسی کل فراجا با توجه به اینکه در حال حاضر تردد در مرز مهران به صورت روان درجریان است و ورود و خروج زائران با سهولت انجام می گیرد ادامه داد : با پیش‌بینی‌های افزایش آمار ترددها در روزهای آتی، زائران سفر خود را مدیریت کنند تا  ضمن خدمات رسانی بهتر، با کمال آرامش سفر اربعین را به پایان برسانند.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار معصوم‌بیگی ضمن تقدیر از اقدامات خوب مجموعه انتظامی استان ایلام گفت: بحمدالله مجموعه گزارش‌های نظارتی حاکی از این است که تا به امروز ماموریت بزرگ اربعین حسینی به نحو مطلوب صورت گرفته بطوری که با کاهش ۸۰ درصدی انتقادات و افزایش ۴۰ درصدی رضایتمندی زائران در تماس با سامانه ۱۹۷  بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha