• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403060200783
  • خبرنگار : 50121

فرماندار اردستان خبر داد:

افتتاح طرح‌های عمرانی اردستان در هفته دولت

افتتاح طرح‌های عمرانی اردستان در هفته دولت

ایسنا/اصفهان فرماندار  اردستان گفت: بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار طرح‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در سطح شهرستان است که همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

سید محمدهادی احمدی طباء در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان به مناسبت آغاز هفته دولت، اظهار کرد: با مجموعه برنامه ریزی‌های صورت گرفته اتفاقات خوبی را در هفته دولت امسال رقم خواهیم زد و بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار طرح های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرستان خواهد بود که افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی چند طرح صنعتی در سطح شهرستان بر زمین خواهد خورد، افزود: با تلاش دهیاران و بخشداران شهرستان اتفاقات خوبی در حوزه پیشرفت و توسعه روستاهای شهرستان شاهد هستیم که مهمترین آن الحاق ۱۷۰ هکتار زمین به محدوده روستاهای شهرستان، اجرای نهضت آسفالت و نصب تابلو معرفی روستاها می‌توان نام برد.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول سال گذشته تاکنون در حوزه راهداری شهرستان، گفت: با مجموعه تلاش‌های صورت گرفته طی دو سال گذشته بیش از ۱۴۰ کیلومتر از محورهای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان روکش آسفالت شده و هنوز هم این فعالیت‌ها با حضور شش اکیپ در نقاط مختلف در حال انجام است.

احمدی طباء گفت: با تلاش مجموعه کمیته امداد امام خمینی اردستان در هفته دولت امسال ۴۲ نیروگاه کوچک مقیاس ۵ کیلووات به بهره برداری خواهد رسید. همچنین ۱۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهر زواره بعد از پنج سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

وعده غیرواقعی ندهید

وی با اشاره به اقدامات شهرداری اردستان در حوزه شهری، بیان کرد: یکی از اقدامات اخیر شهرداری اردستان بازگشایی یک خیابان و دسترسی بعد از ۳۷ سال معطلی بود که انجام شد. همچنین تکمیل پارک سوار اردستان بعد از شش سال یکی دیگر از نیازهای حوزه شهری بود که توسط شهرداری در حال انجام است.

فرماندار اردستان بر لزوم اتحاد، همراهی و همدلی مسئولان تاکید کرد و گفت: مطمئنا با تک‌روی نمی‌توان اقدام موثری را انجام داد. همه مسئولان باید مردم را ولی نعمت خود بدانند و اگر وعده‌ای دادیم تلاش کردیم که هر چه زودتر عملی شود.

احمدی طباء با بیان اینکه مسئولانی که در صحبت‌های خود وعده و زمان می‌دهند کار سختی پیش رو خواهند داشت، گفت: مردم را نباید منتظر یک‌سری وعده‌ها و دستاوردهایی که مطمئن نیستید می‌توانید انجام دهید و شاید عملی نشود نگه داریم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha